خانه / بخت گشایی / دعا و آیات قرآنی برای گشایش بخت و ازدواج جوانان مجرب

دعا و آیات قرآنی برای گشایش بخت و ازدواج جوانان مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و آیات قرآنی برای گشایش بخت و ازدواج جوانان مجرب پرداخته ایم. برای ازدواج و بخت گشایی جوانان و دختران و پسران دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و آیات قرآنی برای گشایش بخت و ازدواج جوانان مجرب،ادعیه و آیه های قرآنی برای بخت گشایی و ازدواج جوانان,ادعیه بخت گشایی,ادعیه برای بخت گشایی,بهترین ادعیه بخت گشایی,ادعیه های بخت گشایی,دعا برای بخت گشایی,دعا برای بخت گشایی دختر,دعا برای بخت گشایی سریع دختر,دعا برای بخت گشایی سریع,دعا برای بخت گشایی پسر

دعا و آیات قرآنی برای گشایش بخت و ازدواج جوانان مجرب

به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزنید یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه آیه ۸۹ سوره انبیا را تلاوت کنید (در ایام عذر شرعی بعد از پاک شدن باقیمانده چهل روز را بخوانید):

«رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ»؛ «پروردگارا، مرا تنها (و بدون فرزند و وارث) مگذار و (اگر وارثى هم ندهى باکى نیست، زیرا) تو بهترین وارث‏ها هستى.»

آیه ۲۱ سوره روم را روزی ۴۰ بار به مدت چهل روز بخوانید:

«وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّهً وَ رَحْمَهً إِنَّ فی‏ ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُون‏»؛ «و از نشانه‏ هاى او این است که براى شما از جنس خودتان (نه از فرشتگان و نه از اجنّه و غیر آنها) همسرانى آفرید که در کنار آنها آرامش یابید، و میان شما (شوى و زن یا افراد نوع انسانى) علاقه دوستى و مهر باطنى نهاد، همانا در این امر نشانه‏ هایى است (از توحید و قدرت و حکمت خدا) براى گروهى که می اندیشند.»

ختم «بسم الله الرحمن الرحیم» به تعداد دوازده هزار مرتبه. بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات بگویبد و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت کنید و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر «بسم الله الرحمن الرحیم» را بگویید. (این ذکر را کامل بگویید و گفتن بسم الله کافی نیست) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز، حاجت (یا حاجات) خود را بخواهید و صد مرتبه صلوات بگویید و ختم را تمام کنید.

ختم صلوات چهارده هزار مرتبه در چهل روز، روزی ۳۵۰ بار (ویژه دختران)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *