خانه / ابطال طلسم / دعا و آیات قرآنی مجرب برای ابطال و رفع چشم زخم و نظر بد

دعا و آیات قرآنی مجرب برای ابطال و رفع چشم زخم و نظر بد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و آیات قرآنی مجرب برای ابطال و رفع چشم زخم و نظر بد پرداخته ایم. برای باطل کردن چشم زخم و دفع چشم نظر دعا و آیات مجرب قرآنی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و آیات قرآنی مجرب برای ابطال و رفع چشم زخم و نظر بد,دعا و آیاتی بسیار مجرب برای باطل کردن چشم زخم و دفع فوری چشم زخم و نظر بد,دعای ابطال چشم زخم,دعای چشم زخم,دعای نظر بد,دعای قوی و مجرب برای باطل کردن چشم زخم و چشم نظر,دعای سریع الاجابه برای ابطال فوری و سریع و آسان اثر چشم زخم,دعا برای دفع چشم زخم

دعا و آیات قرآنی مجرب برای ابطال و رفع چشم زخم و نظر بد

برای دفع چشم زخم برای ابطال چشم زخم و دفع نظر بد ، در ابتدا نیت کرده و در زمان سعد و مکانی پاک با رعایت آداب و شرایط و طهارت دعای ذیل را بخواند و آن دعا اینست :

(اَللّهُمَّ ذَا السُّلْطانِ الْعَظیمِ وَالْمَنِّ الْقَدیمِ وَالْوَجْهِ الْکَریمِ ذَا الْکَلِماتِ التّامّاتِ وَالدَّعَواتِ المُسْتَجابات عافِ فُلاناً مِنْ اَنْفُسِ الْجِنِّ وَ اَعْیُنِ الاِْنْسِ ) .

خدایا اى صاحب سلطنت بزرگ و نعمت دیرین و ذات بزرگوار و صاحب کلمات تام و تمام و دعاهاى مستجاب شده عافیت ده فلانى را از نفسهاى جنیان و چشم مردم.

همچنین برای ابطال هر نوع چشم زخم میتواند صبح روز جمعه دعای عظیم الشان فوق را بر ظرفی از آب پاک به تعداد هفت مرتبه بخواند و آن آب را در سه نوبت در همان روز جمعه بنوشد.

***************************************************

درمان چشم زخم و دوری از آن

سحر و جادو از توانمندی های ذاتی بشر است و انسان ها می توانند به اعتدال ذاتی و غیر اکتسابی به این توانایی به صورت فعلی دست یابند و یا با آموزش و پرورش، استعداد و توانمندی ذاتی خویش را در این زمینه آشکار سازند.روایات بسیاری در مورد چشم زخم و سحر جادو از ائمه نقل شده است.
برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *