خانه / دعای رزق و روزی / دعا و اذکار توسعه رزق و کسب روزی زیاد

دعا و اذکار توسعه رزق و کسب روزی زیاد

امروز و در یکی دیگر از عناوین، پست ها و مطالب سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان رهگشای اسلامی و سریع الاثری بیاموزیم که البته در کتب دینی با نام دعا و اذکار توسعه رزق و کسب روزی زیاد شناخته می شود.

دعا و اذکار توسعه رزق و کسب روزی زیاد
دعا و اذکار توسعه رزق و کسب روزی زیاد

دعا رزق و روزی مغازه,دعاهای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی و گشایش کار صوتی,دعای افزایش رزق و روزی و گشایش کار,دعا برای رزق و روزی و گشایش کار,دعای برای گشایش کار و رزق و روزی

دعا و اذکار توسعه رزق و کسب روزی زیاد

سوره ممتحنه‌: امام سجاد(علیه السلام) می‌فرماید: “هر کس سوره ممتحنه را در نمازهای واجب و مستحبی بخواند خداوند….فقر و دیوانگی را بر او و فرزندانش دور می‌کند”. و همچنین سوره‌های نجم‌، ابراهیم و… برای توسعه در رزق توصیه شده است‌.

سوره واقعه.: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “کسی که هر شب سوره واقعه را بخواند… در دنیا سختی‌، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی‌بیند و از دوستان حضرت علی‌(علیه السلام) می‌شود…”

سوره همزه: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر کس سوره همزه را در نمازی واجب بخواند فقر از او دور می‌شود و روزی بر او روی می‌آورد…”

سوره لیل: پیامبر اکرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: هر کس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می‌کند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می‌گیرد.”

و بهترین دعا برای حضرت مهدی(علیه السلام) و درخواست رؤیت حضرت ، دعای عهد است که بعد از دعای ندبه در مفاتیح الجنان آمده است(اللّهم ربّ النّور العظیم و ربّ الکرسی الرفیع …) و دعاهای دیگری که به دنبال دعای عهد آمده است.همچنین نماز شب بخواند که موجب افزایش روزی او می‌‏گردد.

پیامبر(صلی الله علیه و آله) فرمود: الصلاه… برکه فی الرزق؛ نماز باعث برکت در رزق و روزی می ‏شود و نیز در روایتی آمده است: ان صلاه اللیل تدرالرزق؛ نماز شب روزی را جلب کرده و زیاد می‏ کند.

دعای افزایش مال و ثروت :معتبرترین دعا برای افزایش رزق و روزی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *