خانه / دعا / دعا و تعویذ برای رسیدن به حاجات مهم اساسی و ضروری

دعا و تعویذ برای رسیدن به حاجات مهم اساسی و ضروری

به شما عزیزان در ادامه این مطلب از سایت هاروس، مرجع دعا ها، اذکار و ادعیه سریع الاثر اسلامی و قرانی. دعا و تعویذ برای رسیدن به حاجات مهم اساسی و ضروری را می آموزیم. شما عزیزان می توانید با خواندن این دعا ها به حاجات اساسی و مهم برسید.

,دعای حاجت وقت اذان صبح,دعای حاجت وقت باران,دعای حاجت در وقت باران,نماز حاجت در وقت باران,دعای حاجت وقت غروب,دعای حاجت و رفع گرفتاری,نماز حاجت جهت رفع گرفتاری,نماز حاجت برای رفع گرفتاری,دعای رفع گرفتاری و گرفتن حاجت,دعای حاجت در روز عید غدیر,نماز حاجت روز عید غدیر,نماز حاجت در روز عید غدیر,نماز حاجت در ماه رمضان,دعای اجابت حاجت در ماه رمضان

دعا و تعویذ برای رسیدن به حاجات مهم اساسی و ضروری

دعا و تعویذ برای رسیدن به حاجات مهم اساسی و ضروری,دعای قبولی حاجت در ماه رمضان,دعای حاجت در ماه مبارک رمضان,دعای رفع حاجت در ماه رمضان,دعای حاجت ماه رمضان,دعا برای حاجت در ماه رمضان,دعای حاجت در روز بارانی,دعای حاجت در شب قدر,نماز حاجت در شب قدر,نماز حاجت در شبهای قدر,

از حضرت امام حسین علیه السلام مرویستکه جناب پیغمبر صلی الله علیه و آله فرمودند که از برای

حوائج تا هفت روز ? هر روز این اذکار را هریک هزار مرتبه به این ترتیب بخواند که روا میشود انشاء الله.

شنبه: یا حَیُّ یا قَیومُ.

یکشنبه: اِیاکَ نَعبُدُ وَ ایاکَ نَستَعینُ.

دوشنبه: سُبحانَ اللهِ وَ الحَمدُ لِلّهِ.

سه شنبه : یا اللهُ یا رَحمانُ.

چهارشنبه : حَسبی اللهُ وَ نِعم الوَکیلُ.

پنج شنبه : یا غَفورُ یا رَحیمُ.

جمعه : یا ذالجَلالِ وَ الاِکرامِ.

دعا برای رسیدن به حاجات

از شیخ بهایی نقل است که هر کس این دعا را بخواند در حالیکه دلش صاف باشد واعتقاداتش نیز صحیح باشد چانچه به هدف شرعی خویش نرسددر روز قیامت بر علیه من شکایت کند .این دعا علاوه بر اوردن حاجات برای شفای بیماران نیز تجویز می شود وچنانچه بیمار خوب نشد حتما اجلش رسیده است وکاری نمی توان کرد .خواندن این دعا در مسجد بهتر است .وان دعا این است:هفتاد مرتبه بگوید:

لااِلهَ اِلَّا اللهُ بِعِزَّتِکَ وَقُدرَتِک .لااِلهَ اِلَّا اللهُ بِحَقِّ حَقِّکَ وَحُرمَتِکَ .لااِلهَ اِلَّا اللهُ فَرِّج بِرَحمَتِک.

حضرت صادق (ع)فرمود : هرکه را بوده باشد به خدای مهربان حاجتی ضروری وبخواهد که براورده شود بربالای بام برایددورکعت نماز بجا اوردوصد مرتبه بگوید:

یا جَبرَییلُ یا مُحمَداَنتُما کافِیایَ فَاکفِیانی وَ اَنتُها حافِظایَ فَاحفِظانی وَ اَنتُما کالِثایَ فَاکلِثانی.

برخدا واجب و حق است که کفایت کند مهم او را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *