خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعا و حرز جهت محفوظ ماندن از چشم زخم و چشم نظر

دعا و حرز جهت محفوظ ماندن از چشم زخم و چشم نظر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و حرز جهت محفوظ ماندن از چشم زخم و چشم نظر پرداخته ایم. برای در امان ماندن از چشم زخم و نظر بد دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و حرز جهت محفوظ ماندن از چشم زخم و چشم نظر,دعا و حرز مجرب و موثر برای در امان ماندن از چشم زخم,حرز قوی جهت دفع چشم زخم,حرز مجرب برای حفظ از چشم زخم,حرز تضمینی برای محفوظ ماندن از چشم زخم,دعا و حرز جهت در امان ماندن از چشم زخم,بهترین حرز دفع چشم زخم,قویترین حرز دفع چشم زخم,حرز مخصوص طلسم و چشم زخم

دعا و حرز جهت محفوظ ماندن از چشم زخم و چشم نظر

همیشه دعای ذیل را به همراه داشته باشید. چنانچه از لحاظ زیبائی و مال و ثروت و شغل و کار بحول و قوه الهی در شرایط خوبی قرار دارید، از چشم زخم تنگ نظران به هیچ وجه نباید غافل بود. در روایت آمده که چشم زخم ، جوان را در گور می کند و شتر را در دیگ

قال رسول الله (ص): العین حق ( چشم حقیقت دارد ).در مواجهه با دیگرانی که میدانید چشم آنها خوب نیست همیشه این ذکر مبارکه را در دل بگویید:(ماشاء الله لا حول و لا قوه الا بالله ).

دعا و حرز مجرب و موثر برای در امان ماندن از چشم زخم

اعوذ بعزه الله واعوذبقوه الله واعوذ بقدره الله واعوذ بنور الله واعوذ بعظمه الله واعوذ ببهاء الله واعوذ بجمع الله و اعوذ بکل الله و اعوذ بعغو الله واعوذ بغفران الله واعوذ برسول الله واعوذ بالائمه علیهم السلام علی ما نشاء من شر ما تجد اللهم رب المطیعین.

توجه شود :

برای محفوظ ماندن از طلسم و چشم زخم همواره شبها به وقت خواب معوذتین (سوره های فلق و ناس را بخوانید).

معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *