خانه / دعای رزق و روزی / دعا و دستورات الهی برای کسب رزق و روزی فراوان

دعا و دستورات الهی برای کسب رزق و روزی فراوان

به شما عزیزان دعا و دستورات الهی برای کسب رزق و روزی فراوان را در ادامه این مطلب می آموزیم که سبب می شود اگر می خواهید به رزق و روزی زیادی برسید نتیجه بگیرید.

متن کامل این دعا و تمامی دعا های دیگر را می توانید به صورت اختصاصی از هاروس، مرجع دعا ها و ذکر های اسلامی و قرآنی بخوانید.

,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی و گشایش کار,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی اللهم ارزقنی,دعای افزایش رزق و روزی و گشایش کار,دعای برای گشایش کار و رزق و روزی,دعای رزق روزی گشایش کار,دعای رزق و روزی صوتی مغازه,دعای رزق و روزی صوتی دانلود,دعای رزق و روزی صوتی و شکستن طلسم,دعای رزق و روزی صوتی فرهمند

دعا و دستورات الهی برای کسب رزق و روزی فراوان

دعا و دستورات الهی برای کسب رزق و روزی فراوان,دعای رزق و روزی صوتی با صدای فرهمند,دعای رزق و روزی زیاد خانه,دعای رزق و روزی زیاد صوتی,دعای رزق و روزی زیاد مغازه,دعاي رزق و روزي زياد,دعای رزق و روزی فراوان,دعای رزق و روزی فراوان فوری,دعای رزق و روزی فراوان ثروت,دعای رزق و روزی روی انگشتر عقیق فوری و مجرب,

۱-  لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح.

۲-  یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط ُ. [ ١٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح.

۳-  سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ. [ ١٠ مرتبه] بعد از نماز صبح.

دعا برای کسب رزق فراوان

1) اگر کسی قرض بسیار بود و در کار خود فرو مانده و متحّیر شود این آیات را «هُوَ اللهُ الذَّی لاالهَ الاّ هُوَ» چهل و یک بار بعد از نماز جمعه به جهت گشایش بخواند به مراد و مقصود خود واصل شود.

2) توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب 1000 مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم 90 می‌باشد.

3) هر کسی هر روز 9 نوبت این اسم مقدس « یا مالک» را تکرار کند از خلق بی‌نیاز گردد و دولت دنیا و آخرت بیابد.

4) هر کسی که بر گرسنگی وجوع طاقت نبود به ذکر این اسم مبارک « یا صمد» مداومت کند به عدد 1000 بار در روز تا حق سبحان درهای رزقهای ظاهری و باطنی را بر روی او بکشاید.

5) برای ادای دین و قرض و جلوگیری از فقر 110 مرتبه «یا علیّ » خوانده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *