خانه / برای جلب مهر و محبت و مودت / دعاو دستورالعمل مجرب برای جلب مهر و محبت و علاقه شخص

دعاو دستورالعمل مجرب برای جلب مهر و محبت و علاقه شخص

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و دستورالعمل مجرب برای جلب مهر و محبت و علاقه شخص پرداخته ایم. برای افزایش عشق و محبت و تسخیر قلب محبوب دعا و دستور مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و دستورالعمل مجرب برای جلب مهر و محبت و علاقه شخص,دعای بسیار مجرب برای محبت – دستورالعمل جلب مهر و محبت تضمینی,دعای جلب محبت تضمینی,بهترین دعای مخصوص جلب محبت,دعای تضمینی مخصوص جلب مهر و محبت,دستورالعمل قوی مخصوص افزایش مهر و محبت,طلسم جلب محبت شخص مورد نظر,طلسم قوی برای ایجاد محبت,دعای سریع الاجابه برای شیفته و مجذوب کردن شخص مورد نظر

دعا و دستورالعمل مجرب برای جلب مهر و محبت و علاقه شخص

این عمل بسیار غریب و عجیب است در محبت

سوره فاتحه الکتاب را بر قند بخواند و سوره انا عطینا الکوثر رابر نبات بخواند و سوره اذا زلزله را بر شکر خام و سوره والعادیات را بر انگبین و سوره اخلاص را بر گزانگبین وسوره والتین را بر خرما و سوره الم نشرح را بر کشمش بخواند بشرط آنکه این حلویات در وزن مساوی باشندبا یکدیگر هر یک سوره بخواند بدمد بعد از آن همه را بهم ممزوج نماید و مخلوط و هر کسی که قدری از آن بخورد و به هر کس بدهد آنکس محب و دیوانه ی آن شود اگر ماه رویان عالم به وی عرضه کنند نخواهد اگر ازوی جدا شود دیوانه شود . این عمل بسیار آزموده و مجرب است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *