خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و دستور مجرب برای گشایش کارها و مشکلات

دعا و دستور مجرب برای گشایش کارها و مشکلات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و دستور مجرب برای گشایش کارها و مشکلات پرداخته ایم. برای گشایش در کارها و رفع مشکلات و گرفتاری دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و دستور مجرب برای گشایش کارها و مشکلات,دستوری بسیار قوی برای گشایش کار – دعای کارگشایی مجرب و تضمینی,دعای گشایش کار تضمینی,دعای کارگشایی فوری و سریع,دستورالعمل گشایش کار فوری و آسان,دعای معتبر و قدیمی مجرب برای گشایش کار,دستور قرآنی مجرب و سریع الاجابه به جهت کارگشایی

دعا و دستور مجرب برای گشایش کارها و مشکلات 

دعایی که ذیلا ذکر میگردد به جهت گشایش کار از دعاهای مجرب است . این دعا را در ایام سعد (که به دور از قمر در عقرب باشد  ) شروع نموده و نیت کند . سپس در حالی که وضو دارد رو به قبله نماید و دعای ۵۴صحیفه سجادیه قرائت کند :

[یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَهِ وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی]

سعی کند که در ساعات دیگر هم این دعا را قرائت کند (یعنی بر قرائتش مداومت ورزد) و صدقه دهد و این عمل را تا گشایش کارش انجام دهد ان شاءالله حاجت روا شود.

***********************************

دعای گشایش کار وصیت امام حسین (ع) به امام سجاد (ع)

از امام زین العابدین (ع) روایت است که پدرم در وقت شهادتش به من فرمود پسرم دعایی را که مادرم فاطمه به من یاد داده برای تو می خوانم حفظ کن که در مواقع حاجت و هم و غم و گرفتاری آن را بخوان:

«الهی بِحَقَّ یاسینْ وَ القُرآنِ الْحِکیمِ وَ بِحَقَّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظیمِ یا مَنْ یَقْدرُ علی حوائج السائلین یا من یعلمُ ما فی الضمیر یا منفسا عن المکروبین یا مفرجا عن المغمومین یا راحم الشیخ الکبیر یا رازق الطفلِ الصَغیر یا من لایَحتاجُ الی التفسیر صل علی محمد و آل محمد و افعل بی کذا و کذا.»

و به جای کذا و کذا حاجت بخواه.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *