خانه / دعا / دعا و ذکرهای قوی برای رزق و روزی و جذب ثروت سریع

دعا و ذکرهای قوی برای رزق و روزی و جذب ثروت سریع

دعا و ذکرهای قوی برای رزق و روزی و جذب ثروت سریع

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار  دعا و ذکرهای قوی برای رزق و روزی و جذب ثروت سریع پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده رزق و روزی فراوان بدست خواهید آورد .

دعا و ذکرهای قوی برای رزق و روزی و جذب ثروت سریع
دعا و ذکرهای قوی برای رزق و روزی و جذب ثروت

دعا رزق و روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی کسب و کار ,دعا رزق و روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی ,دعا رزق و روزی مغازه,دعا رزق و روزی خانه,دعا رزق و روزی اهل سنت,دعا رزق و روزی امام جواد,دعا ثروتمند شدن,دعا ثروت عظیم,دعا ثروت از غیب,دعا ثروت ,دعا ثروتمند,دعا ثروت روز جمعه,دعا ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعا ثروت حضرت سلیمان

سوره طه برای رزق و روزی :

ختم سوره طه مجربترین دعای رزق و روزی فراوان قوی و فوری نوشتنی است که به همراه داشتن آن موجب افزایش روزی می‌گردد. همچنین به خواندن سوره طه پس از اذان صبح و طلوع آفتاب برای کسب مال فراوان سفارش شده است.         

سوره قارعه برای کسب روزی فوری:

یکی دیگر از موارد دعای رزق و روزی نوشتنی، سوره قارعه است که نوشتن و به همراه داشتن برکت به همراه دارد و حتی اگر فرد دچار سختی در معیشت باشد نیز روزی او فراوان می‌شود.               

 

دعای رزق و روزی فراوان از رسول اکرم «ص»:

درکتاب داروخانه معنوی دعای زیر برای توسعه رزق و روزی و ادای قرض نقل شده اسـت : حضرت رسول اکرم «ص» نقل فرمودند: سوگند بـه آن خدایی را کـه من را مبعوث فرموده، هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او بـه ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. «ان شاءالله»

« یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین ».                      

دعا بازو بند برای جلب روزی:

این دو آیه را نوشته و بر بازوی راست ببندند اثر عظیمی برای جلب روزی دارد : 

 
آیه یک سوره حج : إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِینًا .

بخشی از آیه ۱۹ سوره انفال :  إِن تَسْتَفْتِحُواْ فَقَدْ جَاءکُمُ الْفَتْحُ 
منبع : هزار و یک ختم ص ۱۰۸                

دعا برای رونق كسب                       

دعای زير را بر لوحی از برنج حك كن و آن را درون مغازه آويزان كن .

        
بسم الله الر حمن الر حيم .

يا الله يا الله يا الله يا الله يا الله يا الله يا الله و الارض مددناها و القينا فيها رواسي و انبتنا فيها من كل شيء موزون و جعلنا لكم فيها معاش و من لستم له برازقين يا الله يا شكيكفي يا قاهرو يا مغني يا رزاق يا باسط يا الله .

برگرفته از سایت دعاگو 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *