خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و ذکر برای ایمن ماندن در برابر بدگویان و دشمنان و ظالمان

دعا و ذکر برای ایمن ماندن در برابر بدگویان و دشمنان و ظالمان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و ذکر برای ایمن ماندن در برابر بدگویان و دشمنان و ظالمان پرداخته ایم. برای دفع دشمنان و بدگویان و حفظ از شر ظالمان دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و ذکر برای ایمن ماندن در برابر بدگویان و دشمنان و ظالمان,ذکر و دعای مجرب مخصوص خلاص شدن از شر بدگویان و دشمنان و دفع دشمن ظالم,دعای قوی برای دفع دشمن و ظالم,دعای رهایی از شر دشمنان و بدگویان,ذکر و دعایی قوی برای خلاصی از شر دشمنان,دعایی مخصوص دفع افراد پست و اراذل و پست و ظالمان

دعا و ذکر برای ایمن ماندن در برابر بدگویان و دشمنان و ظالمان

اگر دچار ظالمان یا اراذل و افراد پست و بدگویان شده است ، روزی هزار مرتبه ذکر ( إِنَّا کَفَیْنَاکَ الْمُسْتَهْزِئِینَ ) را بخواند و این عمل را به مدت یک هفته متوالی ادامه دهد. به اذن خداوند سبحان تمامی آزارها از او دفع میشود. مجرب است.

*************************

برای نجات از دست ستمگران می توانید شما نیز مانند مومنان قوم بنی اسرائیل این دعا را زمزمه کنید:

«عَلَی اللَّهِ تَوَکَّلْنا رَبَّنا لا تَجْعَلْنا فِتْنَهً لِلْقَوْمِ الظَّالِمینَ. وَ نَجِّنا بِرَحْمَتِکَ مِنَ الْقَوْمِ الْکافِرینَ»

(آیات ۸۵ و ۸۶ سوره یونس)

«ما بر خدا توکل کردیم، بارالها ما را دستخوش فتنه اشرار و قوم ستمکار مگردان. و ما را به رحمت و لطف خود از شر کافران نجات ده»

تفسیر دعا

مومنان قوم بنی اسرائیل بعد از ایمان آوردن به حضرت موسی با راهنمایی او بر خدایشان توکل و اعتماد نمودند. مؤمنین به موسى (ع) در پاسخ دعوت موسى که فرمود: «بر خدا توکل کنید» گفتند: «بر خدا توکل مى‏ کنیم» و سپس دعا کردند که «پروردگارا ما را فتنه مردم ستمکار مکن».

آنها در مقام دعا که نتیجه همان توکل شان بود، گفتند: خدایا لباس ضعف و ذلت را از تن ما بر کن و ما را از شر قوم ستمکار نجات بده. در ادامه نیز گفتند، ما را فتنه ظالمان قرار مده، یعنی اینکه ما از ضعف و ذلت به در آور، چون ضعف ضعفاء باعث فریفته شدن و اغوای اقویا و ظالمان می گردد. آنها در مرحله بعد از توکل بر خدا و عاری شدن از لباس ذلت و ضعف، از خدا طلب کردند که با رحمت خود آنها را از چنگ کافران برهاند.

در این دعا مومنان از خدا می خواهند که پروردگارا کافران را با اذیت و آزار رساندنشان به ما آزمایش مکن که تاب و توان شکنجه ستمکاران را نداریم. آن ها از خدا می خواهند که پروردگارا ما را نشانه تیر بلای ستمکاران و مقهور و مغلوب ایشان مگردان.‏ دعایى که آن ها کردند نتیجه توکلى بوده که بر خداى تعالى کردند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *