خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و ذکر برای بی قرار کردن معشوق از عشق و مهر و محبت

دعا و ذکر برای بی قرار کردن معشوق از عشق و مهر و محبت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و ذکر برای بی قرار کردن معشوق از عشق و مهر و محبت پرداخته ایم. برای افزایش مهر و محبت و عشق و مهر در قلب معشوق و محبوب دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و ذکر برای بی قرار کردن معشوق از عشق و مهر و محبت,ذکر و دعای مجرب برای بی قرار کردن معشوق از عشق و بیرون شدن عشق یک زن از قلب یک مرد,دعای بیقرار کردن معشوق,دعای فراموشی عشق قدیمی,دعایی سریع الاجابه برای بیرون کردن عشق یک زن,دعای مهر و محبت همسر و شوهر,دعایی بسیار مجرب برای صلح و آشتی

دعا و ذکر برای بی قرار کردن معشوق از عشق و مهر و محبت

ذکر شریف یا ودود را به تعداد هزار مرتبه بر غذای افراد بخواند (طعامی که از آن تناول کنند) میان آنها محبت بسیار ایجاد میشود و این عمل مجرب است. در امر حلال استفاده کند.

برای بی قرار کردن معشوق از عشق

برای عاشق و بی قرار نمودن معشوق ، آیه کریمه سی و یکم از سوره مبارکه رعد را قرائت کند و بر چیزی شیرین مثل خرما بدمد و به فرد مطلوبش بخوراند ، شخص مطلوبش بی قرار میشود.
وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِیعًا برحمتک یا ارحم الرحمین
توجه شود :
در امر حلال استفاده شود.

برای بیرون شدن عشق یک زن از قلب یه مرد

از جناب غزالی نقل شده است که برای رها شدن از عشق یک زن و فراموش کردن عشق آتشین او ، بهتر است که آیه بیست و هفتم از سوره مبارکه ابراهیم را قرائت کند و بر خودش بدمد، حتما از قید و بند عشق رها خواهد شد.
( یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ ) .

توجه شود که فقط در امر حلال تاثیر دارد و قابل استفاده است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *