خانه / تحصین برای دفع شر جن و شیطان / دعا و ذکر مجرب برای دفع شیاطین و جن و انس

دعا و ذکر مجرب برای دفع شیاطین و جن و انس

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و ذکر مجرب برای دفع شیاطین و جن و انس پرداخته ایم. برای دفع شیطان و جن و انس و در امان ماندن از اجنه دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و ذکر مجرب برای دفع شیاطین و جن و انس,دعا و دستورالعمل مجرب برای دفع آزار و اذیت جن و ارواح شیطانی در احادیث و روایات,دعا برای دفع آزار و اذیت جن,دستورالعمل تضمینی برای در امان ماندن از شر جن,دعای دفع شر جن و شیطان,راهکار قرآنی برای در امان ماندن از شر جنها و ارواح شیطانی,دعای قوی برای دفع سریع شیطان,طلسم دفع جن

دعا و ذکر مجرب برای دفع شیاطین و جن و انس

اذیت و آزار موجودات خبیث و ارواح شیطانی گاهی برخی انسانها و حتی حیوانات را آزرده میسازد . برای در امان ماندن از شر این موجودات و دفع آزار و اذیت اجنه در احادیث و روایات و از بزرگان دین راههای خاصی نقل شده است . در این پست از دعا سایت به برسی این روشها برای دفع اذیت و آزار اجنه میپردازیم

در روایات برای کسانی که از آزار و اذیت جنّیان می ترسند و برای دفع جنّ، دستور العمل هایی ذکر شده است که به برخی اشاره می کنیم:

۱- دورى از تنهایى. ۲- تغییر مکان و محل زندگى اگر چه به طور موقت. ۳- صدقه دادن. ۴- خواندن سوره هایى از قرآن که به چهار قل معروفند: که عبارتنداز: «کافرون»، «اخلاص»، «ناس»، «فلق» و نیز خواندن آیه «و ان یکاد»

۵- خواندن آیه ۸۳ سوره آل عمران با صدای بلند در مکان های ترسناک. (أَفَغَیرَ دِینِ اللَّهِ یبْغُونَ وَ لَهُ أَسْلَمَ مَنْ فِی السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ طَوْعاً وَ کرْهاً وَ إِلَیهِ یرْجَعُون)

۶- نوشتن دعای معروف به دعای ابودجانه، که در بحارالأنوار ، ج۹۱ ، ص ۲۲۱-۲۲۴ آمده است.

۷- امام باقر علیه السلام به فردی که ارواح جنیان او را اذیت می کردند، فرمود: با فاتحه الکتاب و سوره ناس و فلق تعویذ کنید (هرکدام ۱۰ بار) و آن سوره ها را با مشک و زعفران در جامی (ظرفی) بنویسید. برای خوردن و وضو و غسل از آن ظرف استفاده کنید. آن شخص سه روز این عمل را انجام داد و آن پدیده برطرف شد.

۸- خواندن دعایی که جبرئیل برای دفع جن به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله یاد داد:

«أَعُوذُ بِکلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ الَّتِی لَا یجَاوِزُهُنَّ بَرٌّ وَ لَا فَاجِرٌ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ وَ ذَرَأَ وَ بَرَأَ وَ مِنْ شَرِّ ما ینْزِلُ مِنَ السَّماءِ وَ مِنْ شَرِّ ما یعْرُجُ فِیها وَ مِنْ شَرِّ مَا یلِجُ فِی الْأَرْضِ وَ مِنْ شَرِّ ما یخْرُجُ مِنْها وَ مِنْ شَرِّ فِتَنِ اللَّیلِ وَ النَّهَارِ وَ شَرِّ الطَّوَارِقِ إِلَّا طَارِقاً یطْرُقُ بِخَیرٍ یا رَحْمَان».

۹- دور کردن شیاطین به دستور پیامبر صلی الله علیه و آله که فرمود: شیطان دو نوع است: شیطان جنی و شیطان انسی. شیطان جنی با گفتن: لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم دور می شود . شیطان انسی با گفتن صلوات بر محمد و آل محمد از انسان دور می شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *