خانه / دعا / دعا و ذکر مجرب برای رسیدن به حوائج و خواسته ها و دفع بلایا

دعا و ذکر مجرب برای رسیدن به حوائج و خواسته ها و دفع بلایا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و ذکر مجرب برای رسیدن به حوائج و خواسته ها و دفع بلایا پرداخته ایم. برای رفع بلایا و رسیدن به خواسته ها و حاجات دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و ذکر مجرب برای رسیدن به حوائج و خواسته ها و دفع بلایا,ذکر مجرب برای حفظ از تصادف و خطرات جاده – دعای قوی رسیدن به خواسته‌ها,دعای مجرب برای رسیدن به هدف و خواسته,ذکر قرآنی برای در امان ماندن از تصادف,ذکر تضمینی و قوی برای حفظ از خطرات جاده,ذکر و دعای قرانی حفظ از خطرات و تصادف جاده,دعای معتبر و مجرب رسیدن به خواسته ها

دعا و ذکر مجرب برای رسیدن به حوائج و خواسته ها و دفع بلایا

بسم الله الرحمن الرحیم

دعا برای اجابت خواسته‌ها و رسیدن به مقصود

از ثابت بن دینار( ابوحمزه ثمالی) نقل شده که می‌گوید: به حضرت زین العابدین علیه السلام عرض کردم: دعایی به من بیاموز! فرمود: ای ثابت! بگو:

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْألُکَ بِاَنَّ لَکَ الْحَمْدَ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ الْمَنّانُ بَدِیعُ السَّماواتِ وَ الاَرْضِ ذُوالْجَلالِ وَ الاِکْرامِ اَنَّ تَفْعَلَ بِی کَذا وَ کَذا (به جای کذا و کذا حاجت خود را بخواه.)

سپس فرمود: رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: این دعایی است که هر کس خدا را با آن بخواند اجابت شود و چون با آن از خدا مسئلت نماید به او عطا خواهد شد. بهار جان‌ها/ آیت الله کریمی جهرمی

*******************************

ذکری جهت در امان ماندن از تصادف و خطرات جاده

بسم الله الرحمن الرحیم

از مرحوم آیت الله بهجت پرسیدند:جهت در امان ماندن از تصادف و خطرات جاده ای چه ذکری بگوییم؟فرمودند:هنگام سوار شدن یک مرتبه آیت الکرسی و ۶ مرتبه سوره مبارکه قدر را بخوانید که مجرب است.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *