خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و ذکر مجرب برای رفع بیماری و مشکل و مریضی

دعا و ذکر مجرب برای رفع بیماری و مشکل و مریضی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و ذکر مجرب برای رفع بیماری و مشکل و مریضی پرداخته ایم. برای رفع مشکل و مریضی و بیماری دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و ذکر مجرب برای رفع بیماری و مشکل و مریضی ,دعای گشایش سریع و فوری,ذکر برای گشایش گرفتاری,دعای کارگشایی و مشکل گشایی,دعای عافیت و سلامتی از بیماری,دعای شفای بیماری سخت,ذکر قوی برای رفع گرفتاری و مشکل,ذکر قرآنی حل مشکلات زندگی

دعا و ذکر مجرب برای رفع بیماری و مشکل و مریضی 

دعای پرفضیلت و ارزشمند

این دعای بسیار ارزشمند برای رفع گرفتاری و درمان بیماری های لاعلاج مفید فایده است .

برای خلاصی از یک گرفتاری که راهی برای آن پیدا نمیشود و یا درمان یک بیماری سخت و لاعلاج دعای زیر را که معروف به دعای ثم انزلنا است را به روش زیر بخوانید انشالله که به اجابت نزدیک است .

دستورالعمل به این صورت است :

روز یکشنبه یا شب چهار شنبه و یا بعد از هر نماز صبح چهارزانو نشسته و دعای زیر را 29 مرتبه بخوانید

ثُمَّ أَنْزَلَ عَلَيْكُمْ مِنْ بَعْدِ الْغَمِّ أَمَنَةً نُعَاسًا يَغْشَىٰ طَائِفَةً مِنْكُمْ ۖ وَطَائِفَةٌ قَدْ أَهَمَّتْهُمْ أَنْفُسُهُمْ يَظُنُّونَ بِاللَّهِ غَيْرَ الْحَقِّ ظَنَّ الْجَاهِلِيَّةِ ۖ يَقُولُونَ هَلْ لَنَا مِنَ الْأَمْرِ مِنْ شَيْءٍ ۗ قُلْ إِنَّ الْأَمْرَ كُلَّهُ لِلَّهِ ۗ يُخْفُونَ فِي أَنْفُسِهِمْ مَا لَا يُبْدُونَ لَكَ ۖ يَقُولُونَ لَوْ كَانَ لَنَا مِنَ الْأَمْرِ شَيْءٌ مَا قُتِلْنَا هَاهُنَا ۗ قُلْ لَوْ كُنْتُمْ فِي بُيُوتِكُمْ لَبَرَزَ الَّذِينَ كُتِبَ عَلَيْهِمُ الْقَتْلُ إِلَىٰ مَضَاجِعِهِمْ ۖ وَلِيَبْتَلِيَ اللَّهُ مَا فِي صُدُورِكُمْ وَلِيُمَحِّصَ مَا فِي قُلُوبِكُمْ ۗ وَاللَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ (آل عمران آیه 154 )

معنی آیات فوق :

پس از آن غم، خدا شما را ایمنی بخشید که خواب آسایش، گروهی از شما را فرا گرفت و گروهی هنوز در غم جان خود بودند و از روی نادانی به خدا گمان ناحق می‌بردند (از روی انکار) می‌گفتند: آیا ممکن است ما را قدرتی به دست آید؟بگو: تنها خداست که بر عالم هستی فرمانرواست. (منافقان از ترس مؤمنان) خیالات باطل خود را که در دل می‌پرورند با تو اظهار نمی‌دارند، (با خود) می‌گویند: اگر ما را قدرت و پیروزی بود (شکست نمی‌خوردیم) و در اینجا کشته نمی‌شدیم. بگو: اگر در خانه‌های خود هم بودید باز کسانی که سرنوشت آنان (در قضای الهی) کشته شدن است (از خانه‌ها) به پای خود به قتلگاه بیرون می‌آمدند، تا خدا آنچه در سینه دارید بیازماید و آنچه در دل دارید پاک و خالص گرداند، و خدا از راز درون سینه‌ها آگاه است.

پس از اتمام 29 مرتبه آیه کارهای زیر انجام شود :

70 مرتبه استغفرالله

70 مرتبه صلوات ( اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم )

30 مرتبه سوره شریف اخلاص ( توحید )

یک مرتبه آیة الکرسی

200 مرتبه اسم شریف ( یا ودود )

100 مرتبه اسم شریف ( یا عظیم )

200 مرتبه اسم شریف ( یا وهاب )

200 مرتبه اسم شریف ( یا رحیم )

100 مرتبه اسم شریف ( یا رحمن )

را بگوئید و سپس ذکر حاجت نمائید به برکت این آیه شریف و اسامی پروردگار کریم گشایش در کار و عافیت در مریضی حاصل میشود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *