خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و ذکر مجرب برای فروش خانه و آپارتمان و مغازه و ملک

دعا و ذکر مجرب برای فروش خانه و آپارتمان و مغازه و ملک

در این مطلبراز سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و ذکر مجرب برای فروش خانه و آپارتمان و مغازه و ملک پرداخته ایم. برای فروش ملک و خانه و مغازه دعای بسیار مجرب و تضمینی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و ذکر مجرب برای فروش خانه و آپارتمان و مغازه و ملک,ذکر و دعا و آیات قرآنی بسیار موثر و مجرب و آزموده شده برای فروش سریع ملک و آپارتمان و کالای مغازه,دعای قوی و مجرب برای فروش کالا و منزل مسکونی,دعای فروش سریع هر نوع کالا و متاع قابل فروش,بهترین و قویترین دعا برای فروش فوری زمین زراعی و مزرعه و مغازه,آیات و سوره های قرآنی بسیار قوی و موثر جهت فروش باغ و اجناس مغازه و همه نوع جنس و کالا

دعا و ذکر مجرب برای فروش خانه و آپارتمان و مغازه و ملک

دعای بسیار مفید و مجرب و آزموده شده ای که در ذیل ذکر گردیده برای فروش هر مال و متاعی که قصد بیع و فروش آنرا داشته باشد نافع خواهد بود . دستورالعمل آن بدین شرح است که ابتدا در روز جمعه که سعد باشد و نیز در مکانی سعد نیت کرده و وضو گیرد و نماز جمعه را به جای آورده و پس از نماز جمعه بنویسد با رعایت کامل آداب و شرایط دعای عظیم و شریف ذیل را و آنرا درمیان آن متاع (کالای مورد نظر و یا مال) نهاده و پنهان کند . سپس زکات و صدقه دهد. ان شاءالله به طور یقین و به فضل پروردگار و عنایات حضرت سبحان به زودی متاعش (ملک یا آپارتمان یا زمین یا کالای قابل خرید و فروش از هر نوع که باشد) بفروش میرسد . دعای ذیل را بنویسد :
بسم الله الر حمن الر حیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم الذی خلقک فسواک فلان بن فلان

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یا الله

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *