خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و راهکار معنوی برای خواب راحت و رفع ترس نوزاد

دعا و راهکار معنوی برای خواب راحت و رفع ترس نوزاد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و راهکار معنوی برای خواب راحت و رفع ترس نوزاد پرداخته ایم. برای رفع ترس نوزاد و رفع از خواب پریدن نوزاد و داشتن خوابی آرامی و راحت دعای مجرب عنوان شده را خوانید که ان شالله کارگشا باشد.

دعا و راهکار معنوی برای خواب راحت و رفع ترس نوزاد،دعا برای از خواب پریدن نوزاد،دعا برای دفع ترس نوزاد در خواب,آیات قرآنی برای ترس نوزاد در خواب,آیه قرآنی مخصوص درمان از خواب پریدن نوزاد,دعای ترس و از خواب پریدن نوزاد،دعای ترس نوزاد,دعای از خواب پریدن نوزاد,دعا برای دفع ترس کودک در خواب,دعا برای آرام خوابیدن نوزاد

دعا و راهکار معنوی برای خواب راحت و رفع ترس نوزاد

دعای ترس بچه

راهکارهای معنوی برای رفع ترس بچه

از همان طفولیت به بچه ها توصیه کنید همیشه در نمازهایشان، در رکعت دوم سوره فلق را بعد سوره حمد بخوانند

عقیقه و اذان و اقامه گفتن در گوش فرزندان هم فراموش نشود

برای دفع ترس و اضطراب و دلهره میتوان آیات ۴۵ و ۴۶ سوره مبارکه الاسراء را که به کار بردن آنها خصوصا به جهت دفع ترس، اضطراب، دلهره، دلشوره و همچنین دفع دشمن بسیار موثر است قرائت نمود.

این آیات شریفه حصاری محکم است:

«وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَهِ حِجَابًا مَّسْتُورًا ﴿۴۵﴾ وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَکِنَّهً أَن یَفْقَهُوهُ وَفِی آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَکَرْتَ رَبَّکَ فِی الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْاْ عَلَى أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا ﴿۴۶﴾»

منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *