خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و طلسم مجرب برای برگشت مال و پول از دست رفته و گمشده

دعا و طلسم مجرب برای برگشت مال و پول از دست رفته و گمشده

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و طلسم مجرب برای برگشت مال و پول از دست رفته و گمشده پرداخته ایم. برای پیداشدن و یافتن مال و پول از دست رفته و پیداکردن اشیای گمشده دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و طلسم مجرب برای برگشت مال و پول از دست رفته و گمشده,طلسم برای پس گرفتن مال – طلسم مجرب جهت برگرداندن مال,طلسم پس گرفتن مال,طلسم قوی مخصوص پس گرفتن مال,طلسم سریع الاجابه جهت پس گرفتن مال,طلسم برای برگرداندن مال,طلسم قرآنی جهت پس گرفتن پول رفته,طلسم برای برگشت مال از دست رفته

دعا و طلسم مجرب برای برگشت مال و پول از دست رفته و گمشده

اگر خداوند نعمتی را از شما گرفت به جای کفران نعمت این دعا را بخوانید:

«عَسی‏ رَبُّنا أَنْ یُبْدِلَنا خَیْراً مِنْها إِنَّا إِلی‏ رَبِّنا راغِبُونَ»

(آیه ۳۲ سوره قلم)

«امیدواریم پروردگارمان (ما را ببخشد و) بهتر از آن به جای آن به ما بدهد، چرا که ما به او علاقه مندیم»

******************************

نکته های طلایی دعای بازگشت مال از دست رفته

۱- در دعا و گفتگو با خداوند کلمه‌ «رَبِّنا» را زیاد بکار ببریم. در این آیات چند بار این کلمه تکرار شده است. (عَسى‌ رَبُّنا أَنْ یُبْدِلَنا… إِنَّا إِلى‌ رَبِّنا راغِبُونَ)

۲- در تحلیل و بررسى ناگوارى ها به کوتاهى‌هاى خودمان اعتراف کنیم و خداوند را منزه بدانیم. (سُبْحانَ رَبِّنا إِنَّا کُنَّا ظالِمِینَ)

۳- ندادن حق دیگران، ظلم به خویش و طغیان به دیگران است. (إِنَّا کُنَّا ظالِمِینَ‌- إِنَّا کُنَّا طاغِینَ)

۴- در برابر خداوند، به ضعف و زشتى عمل خود اعتراف بیشترى کنیم. (إِنَّا کُنَّا طاغِینَ) (چنانکه امام على (ع) در دعاى کمیل مى‌گوید: «معتذرا نادما، منکسرا مستقیلا، مستغفرا منیبا مقرا مذعنا معترفا»)

۵- به هنگام از دست دادن اموال دنیوى، به لطف و رحمت الهى امیدوار باشید که بهتر از آن را به شما بدهد. (عَسى‌ رَبُّنا أَنْ یُبْدِلَنا خَیْراً مِنْها)

۶- دست خداوند براى تأمین و جبران باز است. گناهکاران مایوس نباشند و خود را براى همیشه شکست خورده نپندارند. (یُبْدِلَنا خَیْراً مِنْها)

۷- هیچ وقت براى بازگشت به خدا دیر نیست. (إِنَّا إِلى‌ رَبِّنا راغِبُونَ) (صاحبان باغ با مشاهده باغ سوخته، از خواب غفلت بیدار شدند و توبه کردند و به سوى خدا روى آوردند.)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *