خانه / دسته‌بندی نشده / دلیل و علت دفن دعا در قبرستان و دفن دعا در قبرستان قدیمی

دلیل و علت دفن دعا در قبرستان و دفن دعا در قبرستان قدیمی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دلیل و علت دفن دعا در قبرستان و دفن دعا در قبرستان قدیمی پرداخته ایم. برای دانستن علت دفن دعا در قبرستان قدیمی مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دلیل و علت دفن دعا در قبرستان و دفن دعا در قبرستان قدیمی,دفن دعا در قبرستان قدیمی – علت دفن دعا در قبرستان,دعا در قبرستان,چرا دعا را در قبرستان دفن می کنند,دلیل دفن کردن دعا در گورستان,پیدا کردن کاغذ دعا در قبرستان,عبور کردن از قبرستان قدیمی و مخروبه

دلیل و علت دفن دعا در قبرستان و دفن دعا در قبرستان قدیمی

عزیزانی هستند که در نامه هایشان و تماس هایشان گفته اند که ما روزی به قبرستانی رفته بودیم و در میان شکاف ها، کاغذی دیدیم و بعد آن را باز کردیم و دیدیم که اشکال عجیب و طلسم های عجیبی در آن نوشته شده بود و بعد از آن روز، ما دچار گرفتاری، بدبیاری و اتفاقات بد در زندگی شدیم که قبل از آن هیچ سابقه نداشته است.

این سخن عزیزان کاملا درست است زیرا هنگامی که شما نزد جادو جنبل کاران می روید یکی از کارهایی که از شما می خواهند انجام دهید این است که این کاغذ را ببرید و در یک قبرستان دفن کنید.

رفتن و عبور کردن از قبرستان های قدیمی و مخروبه و بازسازی نشده، ضررش بیشتر از نفعش می باشد.

قبرستان های قدیمی هزار سوراخ و شکاف و خاک نرم و بستری دارد که مناسب دفن کردن جادو جنبل هاست.

اما آرامگاه های جدید شهری یا مزار شهدا همگی، سنگ فرش شده خصوصا سنگ های زیبا و تزئینی گرانیتی که خیلی محکم بنّایی و کار گذاشته شده است و امکان دفن جادو و سحرها را ندارد.

بنده خودم هر وقت از قبرستانی عبور می کنم با دقت جلوی پایم را نگاه می کنم و از قسمت های خوب رد می شوم و هیچ وقت کاغذی را از زمین برنمی دارم.

شب ها از قبرستان ها عبور نکنید فضای قبرستان، شب هنگام سنگین است.

هیچ خیری در شب ماندن در قبرستان نیست.

انسان محتاط همین نکته ها را رعایت می کند و حدیث و حکمت های پیشینیان هم تاکید بر ترک قبرستان هنگام غروب دارد.

مسئولین ذیربط خوب است در شهرها اقدام به بازسازی گورستان های قدیمی کنند و فوت شدگان را در اماکن جدید با ساخت و ساز خوب مستقر نمایند.

روزی مهمانی از شهری دیگر داشتیم گفت فلان جد از آشنایشان در فلان قبرستان متروکه ی مخروب دفن است برویم سر خاکش، بنده فورا این مطالب را گفتم و تقاضا کردم به جای اینکه آنجا برویم و یک فاتحه بخوانیم همین جا ده فاتحه بخوانیم و خیرات به همسایگان دهیم زیرا در آن قبرستان جز مورچه های عظیم الجثه و مار و عقرب، موجود زنده ی دیگری در انتظار ما نیست.

غذا تهیه کردیم و خیرات دادیم و یک ساعتی که می خواستیم در آن مخروبه ی وحشتناک بگذرانیم دور هم به خواندن قرآن و دعا و طلب آمرزش و ذکر خیر مشغول شدیم و همگی احساس رضایت و خرسندی بیشتری داشتیم.

البته رفتن به زیارت اهل قبور و سرخاک آنان رفتن در برخی روایت ها تأکید شده اما واجب نیست جدای از اینکه این نوشتار در مورد گورستان های متروکه است که معمولا بیرون از شهرها است و حتی خطر حمله ی سگ های ولگرد در آن جاها وجود دارد.

حتی الامکان از رفتن به این مقبره های مخوف و خصوصا زیرزمین دار، عذرخواهی نموده و با ذکر دلیل امتناع کنید. زیرا در آن زیرزمین ها جز شومی و ترس ارمغان دیگری تقدیم شما نمی گردد.

جایی که شارژ باتری موبایل و دوربین خیلی زود تمام می شود نشانه ای از وجود ارواح در نزدیکی شماست (بنا به تحقیقات علمی و تجربی در انگلستان).

مسأله ی دیگر بردن کودکان به این مکان ها فوق العاده کار نادرستی است زیرا کودکان تا یک سنی در مقابل اجنه ی کافر آسیب پذیر هستند و باید به بلوغی برسند. اجنه ی کافر بسیار سعی در آسیب رسانی به نوزادان و نوباوگان ادمی زاد دارند.

هنگام رفتن به این گورستان های متروک، اولین اتفاقی که می افتد شما دست فرزندتان را رها می کنید که کمی در این مکان به دویدن و بازی کردن مشغول شود و کنجکاوی بچه ها نسبت به اشیای جاسازی شده در میان شکاف ها زیاد است و دوست دارند برهر چیز نامشخص پا بگذارند و دست بزنند. کودکان وقتی به سنی بزرگتر برسند، آسیب دست موجودات غیر بشری به آنها کوتاه تر می شود.

این احتمال خیلی قوی است که برخی جادو و سحرها که در گورستان های متروکه است با یکی از شیاطین جن در ارتباط باشد. پس بدانید در گورستان قدیمی مأموران شر هم وجود دارند. پس نرفتن به این مکان ها عین دانایی است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *