خانه / دسته‌بندی نشده / ذکرهای قرآنی برای کارگشایی در زندگی و زیادشدن رزق و روزی

ذکرهای قرآنی برای کارگشایی در زندگی و زیادشدن رزق و روزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ذکرهای قرآنی برای کارگشایی در زندگی و زیادشدن رزق و روزی پرداخته ایم. برای افزایش رزق و روزی و گشایش برکت و کارگشایی در زندگی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ذکرهای قرآنی برای کارگشایی در زندگی و زیادشدن رزق و روزی,ذکرهای قرآنی رفع فقر و افزایش روزی و غنی شدن و گشایش کار,ذکرهای سریع الاجابه افزایش روزی,ذکرهای رفع فقر و تنگدستی,ذکرهای مجرب غنی شدن,ذکرهای قوی و تضمینی رفع فقر,ذکر و دعای رفع فقر فوری,اذکار مخصوص رزق و روزی,ذکرهای اسم اعظم برای رزق و روزی,ذکرهای گشایش روزی و مال و ثروت

ذکرهای قرآنی برای کارگشایی در زندگی و زیادشدن رزق و روزی

۱) اگر کسی قرض بسیار بود و در کار خود فرو مانده و متحّیر شود این آیات را «هُوَ اللهُ الذَّی لاالهَ الاّ هُوَ» چهل و یک بار بعد از نماز جمعه به جهت گشایش بخواند به مراد و مقصود خود واصل شود.

۲) جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب ۱۰۰۰ مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم ۹۰ می‌باشد.

۳) هر کسی هر روز ۹ نوبت این اسم مقدس « یا مالک» را تکرار کند از خلق بی‌نیاز گردد و دولت دنیا و آخرت بیابد.

۴) هر کسی که بر گرسنگی وجوع طاقت نبود به ذکر این اسم مبارک « یا صمد» مداومت کند به عدد ۱۰۰۰ بار در روز تا حق سبحان درهای رزقهای ظاهری و باطنی را بر روی او بکشاید.

۵) برای ادای دین و قرض و جلوگیری از فقر ۱۱۰ مرتبه «یا علیّ » خوانده شود.

۶) برای غنی شدن از نظر مادی برای همیشه اسم «علی» روی نگین انگشتری حک شود و همراه داشته باشد.

۷) برای نجات فوری از قرض سنگین ۱۰۰۲ مرتبه خوانده شود:

سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِه ِسُبحانَ الله العَظیمُ

۸) برای وسعت رزق و روزی، ۱۰۰ مرتبه گفته شود:

سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ

۹) به جهت زیاد شدن محصول در خاصیت اسم مبارک «یا حلیم» گفته‌اند که در وقت آب دادن درخت و کشت، این اسم را بر کاغذى نویسند و با آب بشویند. آن آب بر هر زمینى که رسد محصول آن زیاد شود و از آفت سالم ماند.

۱۰) برای جلوگیری از فقر و بهبودی وضعیت مالی در هر روز ۱۰۰ مرتبه ذکر «یا غنی» خوانده شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *