خانه / دسته‌بندی نشده / ذکری بسیار مجرب برای کارگشایی و رهایی از ظلم و جلب محبت

ذکری بسیار مجرب برای کارگشایی و رهایی از ظلم و جلب محبت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ذکری بسیار مجرب برای کارگشایی و رهایی از ظلم و جلب محبت پرداخته ایم. برای گشایش کار و خلاصی از ظلم و از شر ظالم و جلب مهر و‌محبت بزرگان و دیگران دعا و ذکر مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

ذکری بسیار مجرب برای کارگشایی و رهایی از ظلم و جلب محبت,ذکر خلاص شدن از ظلم ظالم,ذکر رهایی از شخص ظالم و ستمگر,ذکر قرآنی عزیز و گرامی شدن,ذکر در امان ماندن از دزدی و بلا,ذکر اسم اعظم چهلم ادریسی,ذکر سریع الاجابه گشایش کار,ذکر قوی مخصوص گشایش کار

ذکری بسیار مجرب برای کارگشایی و رهایی از ظلم و جلب محبت

اگر کسی این اسم را همیشه بخواند نزد سلاطین عزیز و مکرم گردد و هیچکس بر وی دست نیابد و از دزدان و غیره در امان باشد و باید این اسم را نوشته و نزد خود نگهدارند و هرگز از خود دور نکنند

متن اسم چهلم ادریسی :

یا غیاثی عِندَ کُربَهٍ وَ مَعاذی عِندَ کُلِّ شِدّهٍ وَ مُجیبی عِندَ کُلِّ دَعوَهٍ اَسئَلُکَ اَن تُصَلّیَ عَلی مُحَمَّدٍ و آل مُحَمّد وَ اَماناً مِن عُقوُباتِ الدّنیا وَ الاخِرهِ.

اگر کسی در کاری مانده باشد که هیچ کس به فریاد او نرسد و در دست ظالمی گرفتار باشد که به هیچ وجه راه نجاتی نداشته باشد نود و نه مرتبه این کلمات را بخواند، نجات یابد.

منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *