خانه / دعا / ذکر استغفار از امام موسی کاظم(ع) برای رسیدن به ثروت

ذکر استغفار از امام موسی کاظم(ع) برای رسیدن به ثروت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس بهذکر استغفار از امام موسی کاظم(ع) برای رسیدن به ثروت پرداخته ایم. برای رسیدن به مال و ثروت فراوان دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ذکر استغفار از امام موسی کاظم(ع) برای رسیدن به ثروت,ذکر استغفار مال و ثروت,ذکر به دست آوردن مال و ثروت,ذکر استغفار امام موسی کاظم,ذکر استغفار برای رسیدن ثروت بی گمان,ذکر رسیدن ثروت از غیب,ذکر کسب مال و ثروت بینهایت

ذکر استغفار از امام موسی کاظم(ع) برای رسیدن به ثروت

استغفاری برای ثروت بی گمان

گفتن استغفار همراه با اذکار دیگر ، بار معنوی آن را بیشتر می‌کند ، به همین خاطر امامان (علیهم السلام) برای حلّ مشکلات دوستان و شیعیانشان ، گاهی تلاوت استغفار را همراه با اذکار دیگر سفارش می‌نمودند، که این خود یکی از انواع استغفار به شمار می‌آید و نقش به سزایی در روا ساختن خواسته‌های انسان دارد.

ابی جعفر شامی گوید: در شام مردی به نام هلقام بود ، او این حدیث را برایم نقل کرد :

خدمت مولایم موسی بن جعفر (علیهما السلام) رفتم و عرض کردم : به من دعایی تعلیم نمایید که جامع دنیا و آخرت باشد و مختصر هم باشد .

امام (علیه‌السلام) فرمودند :

بیشتر بخوانید  بهترین ذکر مجرب برای پولدار شدن و ثروتمند شدن از آیت الله بهجت

بعد از نماز صبح تا طلوع آفتاب این ذکر را بگو:

« سُبْحانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ ، أَسْتَغْفِرُ اللهَ ، وَأَسْأَلُهُ مِنْ فَضْلِهِ »

« منزّه است خدایی که با عظمت است و به حمد و ستایش او مشغولم ، از خداوند آمرزش می‌طلبم و از فضل و عنایتش سوال می‌کنم ».

هلقام گفت: وضعیّت من در میان خاندانم از همه بدتر بود، نمی‌دانم چه شد که (بعد از تلاوت این ذکر شریف) ناگهان ارثی از طرف شخصی به من رسید که فکر نمی‌کردم بین او و من پیوند خویشاوندی باشد ، به حدّی وضع مالی و اقتصادیم رونق یافت که امروز توانگرترین فرد در میان بستگان خود هستم ، این برکات نبود مگر به خاطر آنچه بنده صالح خدا ، مولایم حضرت موسی بن جعفر (علیهما السلام) به من آموخت .(کافی ، ج 2 ، ص 550 ).

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *