خانه / دسته‌بندی نشده / ذکر صلوات برای هدیه به اموات و شادی روح اموات

ذکر صلوات برای هدیه به اموات و شادی روح اموات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ذکر صلوات برای هدیه به اموات و شادی روح اموات پرداخته ایم. برای هدیه کردن صلوات به اموات و شادی روح و آرامش روح اموات ذکر مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد. 

ذکرصلوات برای هدیه به اموات و شادی روح اموات،ذکر مجرب و هدیه کردن ثواب آن به اموات از زبان آیت الله بهجت,صلوات برای روح اموات,آثار و برکات فرستادن صلوات به روح مردگان,صلوات چقدر ثواب دارد,ذکر صلوات برای مردگان و اموات,صلوات بر محمد و خاندان محمد,اهمیت و ارزش صلوات برای اموات,متن صلوات برای شادی روح اموات،هدیه کردن ثواب صلوات به اموات,گفتن ذکر صلوات,خواص و فضیلت صلوات

ذکر صلوات برای هدیه به اموات و شادی روح اموات 

آیت الله بهجت(ره):

خدا می‌ داند یک صلواتی را که انسان بفرستد و برای میّتی هدیه کند چه معنویتی، چه صورتی، چه واقعیتی برای همین یک صلوات است. باید به کمی و زیادی متوجه نباشد، به کیفیت اینها متوجه باشد. اگر برای خدا کسی انفاق کرد، ولو یک پول باشد، و برای خدا انفاق نکرد، هزارها طلا و نقره باشد. اینها فانیات هستند و آنها باقیات هستند. [انسان] هر آن‌ به‌ آن ترقی و رشد می‌ کند، محال است که یک کار خیری برای خدا بکند مغفولٌ‌ عنه باشد؛ «لا یعزُبُ عنه مثقال ذره» ملائکه خبردار نشوند، کسی ننویسد، ضبط نکند. باید ملتفت باشد! هر خیری و هر شری از هر کسی صادر شود، در آنجا آشکار است.

منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *