خانه / دسته‌بندی نشده / ذکر مجرب برای مثبت اندیشی و رفع افکار منفی و باطل

ذکر مجرب برای مثبت اندیشی و رفع افکار منفی و باطل

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ذکر مجرب برای مثبت اندیشی و رفع افکار منفی و باطل پرداخته ایم. برای رفع افکار منفی و باطل و رهایی از افکار بد و مثبت اندیشی اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ذکر مجرب برای مثبت اندیشی و رفع افکار منفی و باطل,ذکر رفع افکار منفی از ذهن,ذکر برای رهایی از شر افکار منفی,ذکر برای خلاص شدن از افکار منفی,ذکر از بین رفتن فکر های منفی,ذکر برای رفع وسوسه های شیطانی,ذکر برای برطرف شدن افکار فاسد,ذکر برای درمان خیال های باطل

ذکر مجرب برای مثبت اندیشی و رفع افکار منفی و باطل

شخصى به حضرت صادق علیه السّلام عرض کرد:

آقاجان خیال های باطل و آروزهای طول و دراز و واهمى و وسوسه هاى فاسد، سینه مرا اذیّت و آزار مى دهد، یک فکرهاى پوچ و توخالى توى ذهنم مى آید که از دین و اعتقاداتم سست مى شوم ، فدایت شوم ، اى پسر رسول خدا، کمکم کن ، تا من از این وسوسه هاى درونى نجات پیدا کنم .

آن حضرت فرمود:

دست روى سینه ات بکش و بگو:

بِسْمِ اللّهِ وَ بِاللّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهِ صَلَّی اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهَ و لاحَوْلَ وَ لاقُوَّهََ اِلاّبَاللّهِ اَللّهُمَّ امْسَحُ عَنّى ما اَحذَر.

سپس دست بر شکم بمال و سه مرتبه این دعا را تلاوت کن .

آن شخص این عمل را انجام داد آن حالت از او زایل شد.

مجمع الدّعوات کبیر – ۳۰

البتّه در مفاتیح الجنان هم این مطلب آمده است و وارد شده که : بعد از این دعا، دست بر شکم بمال و سه مرتبه بگو ((إن شاء الله رفع خواهد شد )).

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *