خانه / دسته‌بندی نشده / ذکر مجرب یا مجیب برای گره گشایی از مشکلات و کارگشایی

ذکر مجرب یا مجیب برای گره گشایی از مشکلات و کارگشایی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ذکر مجرب یا مجیب برای گره گشایی از مشکلات و کارگشایی پرداخته ایم. برای کارگشایی و بازشدن گره از کارها و رفع مشکلات و سختی دعا و ذکر مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

ذکر مجرب یا مجیب برای گره گشایی از مشکلات و کارگشایی,ذکر یا مجیب برای گره گشایی,ذکر باز شدن گره کار بسته شده,ذکر برطرف شدن مشکلات و سختی,ذکر و دعای کارگشایی فوری و سریع,ذکر قوی برای گره گشایی,ذکر رفع گرفتاری های زندگی,ذکر گشایش در گرفتاری ها

ذکر مجرب یا مجیب برای گره گشایی از مشکلات و کارگشایی

بهترین ذکر گره گشایی و مشکل گشایی :

چند سال پیش یه گره و گرفتاری تو زندگیم افتاده بود به توصیه دوست ماورایی ام شروع کردم به گفتن ذکر یا مجیب بعد یه مدت خواب دیدم یه خانمی گفت بلند شو دو رکعت نماز بخون در رکعت اول بعد از حمد سوره فلق و در رکعت دوم بعد از حمد سوره ی گمانم قدر.

از خواب پریدم خواستم بهایی ندم به خواب، دمدمای سحر بود بلند شدم و با اینکه شک داشتم درست میخونم و آیا همین سوره ها بوده خوندم و خوابیدم. دوباره همون خانم بخوابم اومد که درست خوندی.

و کمتر از یک هفته بحمدالله مشکل حل شد.

امیدوارم به برکت محمد و آل محمد همه حاجت روا بشند.

ذکر یا مجیب :

جهت هر حاجت نیمه شب جمعه برخیزد و دو رکعت نماز بخواند و بعد از نماز ۱۰۰۰ مرتبه بگوید یا مجیب آنچه مقصود اوست به عمل می آید

اَلْمُجیبْ یعنی اجابت کننده از صفات خداوند می باشد .

منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *