خانه / دسته‌بندی نشده / ذکر و دستور مجرب برای تقویت اراده و عزم و افزایش اراده

ذکر و دستور مجرب برای تقویت اراده و عزم و افزایش اراده

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ذکر و دستور مجرب برای تقویت اراده و عزم و افزایش اراده پرداخته ایم. برای تقویت اراده و عزم دعا و دستور مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ذکر و دستور مجرب برای تقویت اراده و عزم و افزایش اراده,ذکر و دستورالعمل مجرب برای تقویت و قوی شدن عزم و افزایش اراده,دعای تقویت اراده,دعای قوی شدن قدرت عزم و اراده,دعای افزایش اراده,دستور قرآنی مجرب برای تقویت فوری اراده انسان,دستورالعمل و ذکر مجرب برای قوی شدن قدرت عزم

ذکر و دستور مجرب برای تقویت اراده و عزم و افزایش اراده

دستورالعملی مجرب برای تقویت و افزایش اراده

برای تقویت عزم و اراده ، اذکار مجرب ذیل را بصورت روزانه و به تعداد هفتاد مرتبه قرائت کند .بایستی بر این اذکار مداومت ورزد.

(یا شدید ، یا قوی ، یا قاهر ، یا مُقْتَدر ) .

**************************************

آنچه در مورد تقویت حافظه و هوش از کتب روایی و ادعیه بیان شد، علت تامه محسوب نمی شود. بعضی از عوامل مربوط به هوش و حافظه در اختیار ما نیست و مربوط به عوامل ژنتیکی و وراثتی است.

دعای افزایش و تقویت اراده

مقدمتاً تعریفی از حافظه ارائه می شود، دکتر نصرت الله پور افکاری «حافظه» را اینگونه تعریف کرده است: «این اصطلاح مفهومی کلی دارد و به آن گروه از جریانات روانی که فرد را به ذخیره کردن تجارب و یادآوری مجدد آنها قادر می سازد، اطلاق می شود حافظه یکی از اجزای تعیین کننده هوش افراد است.»[فرهنگ جامع روانشناسی روانپزشکی انگلیسی ـ فارسی پورافکاری، نصرت الله، جلد دوم، نشر فرهنگ معاصر].

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *