خانه / دسته‌بندی نشده / ذکر و دستور مجرب برای صاحب فرزند سالم و صالح شدن

ذکر و دستور مجرب برای صاحب فرزند سالم و صالح شدن

در این نطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ذکر و دستور مجرب برای صاحب فرزند سالم و صالح شدن پرداخته ایم. برای داشتن فرزند سالم و صالح دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ذکر و دستور مجرب برای صاحب فرزند سالم و صالح شدن,ذکری قوی برای بچه دار شدن – نسخه و دستورالعمل جهت طلب فرزند,ذکر قوی برای بچه دار شدن,ذکر تضمینی برای صاحب فرزند شدن,ذکر قوی و تضمینی فرزند دار شدن,ذکر و دعای مخصوص به دنیا آوردن فرزند,ذکر قوی قرانی جهت به دنیا آوردن فرزند,بهترین ذکر برای بچه دار شدن,قوی ترین ذکر مخصوص فرزند دار شدن

ذکر و دستور مجرب برای صاحب فرزند سالم و صالح شدن

مرحوم کلینى از حارث نصرى حکایت مى‏کند که او گوید: «به امام صادق علیه‏السلام گفتم: خاندان من همه منقرض شده‏اند و من هم فرزندى ندارم. (کنایه از این که به من دعایى تعلیم کن تا به برکت آن فرزنددار شوم).حضرت فرمود: در سجده بگو: «رَبِّ هَبْ لى مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَهً طَیِّبَهً إنَّکَ سَمیعُ الدُّعاء»، «رَبِّ لا تَذَرْنى فَرْداً وَانْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ».حارث گوید: من به دستور حضرت عمل کردم و در سجده‏ام این دو آیه را خواندم. خداوند به من دو پسر به نام‏هاى على و حسین عطا کرد.» کافى، ج۶، ص۸ و نیز مجمع البیان، ج۷، ص۶۱.

على بن محمد صیمرى کاتب گوید: «با دختر جعفر بن محمد کاتب ازدواج کردم و او را بسیار دوست داشتم، اما از این ازدواج فرزندى نصیبم نشد. به سراغ امام هادى علیه‏السلام رفتم و داستان خود را براى او باز گفتم. او تبسّم کرد و فرمود: انگشترى فراهم کن که نگینش فیروزه باشد و بر آن بنویس: «رَبِّ لا تَذَرْنى فَرْداً وَأنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ». صیمرى گوید: به دستور حضرت عمل کردم، یک سال نگذشت که از آن همسر پسرى روزى‏ام شد.» نور الثقلین، ج۳، ص۴۵۶.

روایات دیگرى نیز  درباره نحوه طلب فرزند در کافى، ج۶، ص۷ ـ ۱۰؛ نور الثقلین، ج۳، ص۴۵۶. و … آمده است.

از استاد بزرگوارم جناب آقای ضیایی حفظه الله تعالی که چند سال توفیق تلمذ در محضر گرامی شان را در درس طب النبی صلی الله علیه و آله و سلم داشتم به کرّات شنیدم که میفرمودند : غذای ساده ای است که هم مقوی است و هم خوشمزه و جهت تقویت قوای انسان بسیار مفید است این غذا به زن و شوهر کمک می کند که در صورت مصلحت الهی،زودتر صاحب فرزند شوند.ایشان میفرمود:مقداری پیاز را در روغن زیتون ، رنده کنید و مقداری حرارت دهید(نه به حدی که پیازها بسوزد و روغن زیتون خاصیت خود را از دست دهد) بعد چند عدد تخم مرغ در آن شکسته و پخته و زن و شوهر میل کنند.مداومت بر این غذا خاصیت عجیبی دارد.البته مثل هر چیز دیگر زیاده روی در مصرف آن صحیح و عاقلانه نیست.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *