خانه / ابطال طلسم / روش و نحوه باطل کردن طلسم مرشوش و باطل السحر قوی

روش و نحوه باطل کردن طلسم مرشوش و باطل السحر قوی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به روش و نحوه باطل کردن طلسم مرشوش و باطل السحر قوی  پرداخته ایم. برای باطل کردن سحر و طلسم و جادو مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

روش و نحوه باطل کردن طلسم مرشوش و باطل السحر قوی ,روش باطل کردن طلسم مرشوش – باطل السحر و طلسم مجرب مرشوش (پاشیدنی),طلسم مرشوش,باطل کردن طلسم مرشوش,روش درمان طلسم مرشوش,چگونه باید طلسم مرشوش را باطل کرد,چگونگی از کار انداختن طلسم مرشوش,باطل کردن طلسم مرشوش پاشیدنی

روش و نحوه باطل کردن طلسم مرشوش و باطل السحر قوی 

این نوع سحر و طلسم را اعتاب نیز می نامند و علت این نامگذاری این است که غالبا در مقابل درب منزل یا آپارتمان شخص مورد نظر پاشیده شده و یا در مسیر گذر و محل عبور فرد مورد نظر پاشیده میشود.

ولی غالبا بر درب ورودی یا خروجی یا دیوار و در موارد دیگر بر لباس و بستر فرد مورد نظر نیز پاشیده میشود.

اما این نوع سحر و طلسم بر روی خاک یا آب یا روغن یا عطر یا پودر و یا نجاسات و از این قبیل چیزها صورت میگیرد.

طلسم کننده در این موارد، از اسم فرد و مادر یا پدرش و یا تصویر و در مواردی اشیاء فرد مورد نظر (مثل مو، ناخن و از این قبیل) استفاده میکند.

سپس فردی که طلسم را مینویسد عزیمت های خاصی را بر آن قرائت میکند که به آن طلسم قدرت خاصی را می بخشد و انجام این نوع طلسم را موکل خاص همان طلسم بر عهد می گیرد.

( شرط اول و مهمترین شرط تاثیر داشتن این نوع طلسم این است که فرد طلسم کننده حتما موکلی را در خدمت داشته باشد).

ببینید ، در اینجا لازم است متذکر شد که سحر و طلسمی که بر خاک انجام میشود قویتر و تاثیرگذارتر از سحر و طلسمی است که بر آب خوانده شده است چون که خاک طبعی خشک دارد و طبع سوداوی در طلسم و سحر قوی تر و تاثیرگذارتر و سریعتر است.

مهمترین نشانه ها و علامت های سحر و طلسم مرشوش و پاشیدنی:

احساس درد شدید خصوصا در قسمت پاها
احساس حرارت یا سرمای شدید از زانو به پایین
ورمهایی در ناحیه پا همراه با درد شدید
احساس گرما یا سرمای شدید در ناحیه درد
ترس بدون دلیل
خوابهای پریشان و آشفته

بهترین روش درمان و باطل کردن طلسم و سحر مرشوش ( رش البیت ) بطور خلاصه در ذیل ذکر میگردد:

در ابتدا یک ظرف ۱۰ لیتری پر از آب آماده میشود و مقداری هم نمک جهت مخلوط کردن با این آب تدارک میگردد.
سپس بر آب آماده شده، آیات ابطال طلسم و آیات مربوط به حضرت موسی (ع) و همچنین برخی از آیات مربوط به رقیه شرعیه که در ادامه ذکر میشود قرائت میشود.

این آیات شریفه عبارتند از:

أَعُوذُ باللَّهِ مِنَ الشَّیْطانِ الرَّجِیـمِ – بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیـمِ
۱- الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِیـنَ (۲( الرَّحْمَنِ الرَّحِیـمِ (۳) مَـالِکِ یَوْمِ الدِّیـنِ (۴) إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَإِیَّاکَ نَسْتَعِیـنُ (۵) اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیـمَ (۶) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَلا الضَّـالِّیـنَ (۷) الفاتحه.

۲- الم * ذَلِکَ الْکِتَابُ لاَ رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِینَ * الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلاهَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ * والَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالآخِرَهِ هُمْ یُوقِنُونَ * أُوْلَـئِکَ عَلَى هُدًى مِّن رَّبِّهِمْ وَأُوْلَـئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *