خانه / دسته‌بندی نشده / روش گرفتن سرکتاب و طالع بینی برای ازدواج

روش گرفتن سرکتاب و طالع بینی برای ازدواج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به روش گرفتن سرکتاب و طالع بینی برای ازدواج پرداخته ایم. برای دانستن طریقه بازکردن سرکتاب دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

روش گرفتن سرکتاب و طالع بینی برای ازدواج,سرکتاب و طالع بینی ازدواج,روش و طریقه باز کردن سرکتاب ازدواج,فال و سرکتاب دقیق ازدواج,طالع بینی ازدواج دختر و پسر با سرکتاب,باز کردن سرکتاب و دیدن طالع ازدواج,دیدن طالع دقیق ازدواج با قرآن

روش گرفتن سرکتاب و طالع بینی برای ازدواج

محاسبه حروف ابجد ازدواج:

شما می‌توانید خودتان به صورت دستی فال ابجد ازدواج را به دست آورید و ببیند که آیا ستاره شما با طرف مقابل جفت خواهد بود یا نه. برای این کار ابتدا لازم است نام و نام مادر دختر و نام و نام مادر پسر را به ابجد محاسبه کنید

و سپس ابجد هر چهار اسم را با هم جمع کرده و حاصل جمع را بر پنج تقسیم نمایید.

باقیمانده به دست آمده عددی بین ۰ و ۵ خواهد بود.

اگر باقیمانده ۱ یا ۳ یا ۵ شود ستاره دو نفر جفت بوده و به احتمال زیاد به هم می‌رسند.

اگر باقیمانده ۲ یا ۴ شد ستاره آنان جفت نیست و بنا بر فال ابجد ازدواج، احتمال اینکه این دو نفر با هم ازدواج کنند بسیار کم است و در صورت ازدواج نیز ممکن ازدواج آنها به جدایی ختم شود.

اگر باقیمانده صفر شود، نشان دهنده مخالفت یکی از اعضای خانواده طرفین با این ازدواج است.

سرکتاب ازدواج با ابجد

در این روش با استفاده از علم ابجد و با دریافت اطلاع زوج و زوجه مانند نام و نام مادر ، توسط استاد مباحث های مختلفی که روش انحصاری و اختصاصی استاد در بررسی ازدواج میباشد مورد بررسی قرار میگیرد، دقیق ترین روشی که برای ازدواج به عقیده استاد باید مورد استفاده قرار بگیرد استفاده از روش علم شریف جفر و ابجد میباشد، که زوایای مختلفی در این روش مورد پویش و پس از استخراج اطلاعات مورد تحلیل قرار میگیرد.

سرکتاب ازدواج با اسم

سرکتاب ازدواج با اسم یک متد برای محاسبه در امر ازدواج نمیباشد، بلکه “اسم” خودش یک داده و پیش نیاز برای محاسبه هست،

اما عموما برخی از افراد که اطلاعات کافی در این خصوص ندارند خود این را یک روش و متد در بررسی ازدواج میدانند

اما باید این نکته را به اطلاع این دسته از دوستان برسانیم که این خودش به تنهایی اطلاعات مورد نیاز برای بررسی هست و پس از دریافت نام و نام مادر و در برخی موارد اطلاعاتی مانند نام پدر نام مادر پدر نام مادر مادر و نام خواهران و برادران با روشهای ابجد و علم جفر، مواردی مختلفی مورد محاسبه قرار میگیرد تا با استفاده از نتیجه این محاسبات بتوان در این خصوص نظر داد.

سرکتاب ازدواج با قرآن

در این زمینه و تفال گرفتن با قرآن طبق روایات توضیح دادیم که این روش درست نمیباشد و توصیه نمیکنیم و برای ازدواج در کنار تحقیق و شناخت زوج و زوجه و خانواده های دو طرف محاسبه متد های مختلف را از طریق علم شریف جفر را توصیه می کنیم.

زیرا این روش سند روایی دارد و دقیق ترین روش برای محاسبات مسائل مختلف و کاربردی و مهم می باشد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *