خانه / دسته‌بندی نشده / سوره قرآنی و دعا برای افزایش مال و ثروت و دستیابی به رزق وروزی

سوره قرآنی و دعا برای افزایش مال و ثروت و دستیابی به رزق وروزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به سوره قرآنی و دعا برای افزایش مال و ثروت و دستیابی به رزق وروزی پرداخته ایم. برای توسعه رزق و برکت در کسب و کار و به دست آوردن مال و ثروت فراوان دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

سوره قرآنی و دعا برای افزایش مال و ثروت و دستیابی به رزق وروزی,دعا برای ثروتمند شدن,سوره قرآنی ثروتمند شدن,ذکر و دعا برای ثروت و مال فراوان,بهترین دعا برای پولدار و ثروتمند شدن,دعای رسیدن به رزق و روزی زیاد

سوره قرآنی و دعا برای افزایش مال و ثروت و دستیابی به رزق وروزی

پیامبراکرم (ص) می‌فرمایند:

«خدا را قسم می‌دهم که هر کسی که این دعا را در خانه و یا دکان خود قرار دهد، روزی‌اش فراوان و فقر او به ثروت مبدل می‌شود.»

همچنین در روایات دیگری آمده است:

اگر این دعا سه بار در صبح و سه بار در شب خوانده شود، نتیجه آن تا حدی خواهد بود که فرزندان شخص نیز تا هفت بطن محتاج نمی‌شوند.

دعا برای ثروتمند شدن و کسب مال مذکور به شرح زیر است:

«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین»

همچنین توصیه شده است پس از این دعا سوره‌های حمد، توحید، قدر و آیت‌الکرسی خوانده شود و سپس رو به قبله از خداوند طلب حاجت بشود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *