خانه / دعا / سوره کوثر برای زبان بند و بستن زبان غیبت کنندگان و یاوه گویان

سوره کوثر برای زبان بند و بستن زبان غیبت کنندگان و یاوه گویان

سوره کوثر برای زبان بند و بستن زبان غیبت کنندگان و یاوه گویان

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب هاروس سوره کوثر برای زبان بند و بستن زبان غیبت کنندگان و یاوه گویان را قرار دادیم . از سوره های قرآنی پرفضیلت و سریع الاجابه برای بستن زبان و زبان بندی دشمنان و غیبت کنندگان و بدگویان سوره مبارکه کوثر می باشد .

سوره کوثر برای زبان بند و بستن زبان غیبت کنندگان و یاوه گویان
سوره کوثر برای زبان بند و بستن زبان

سوره زبان بند,سوره زبان بند قوی,سوره زبان بند شوهر,سوره زبان بندگان,سوره زبان بندی,سوره زبان بند در قران,سوره زبان بند دشمن,سوره زبان بند قران,سوره برای زبان بند,سوره یاسین زبان بند,زبان بند قوی سوره یس,سوره برای زبان بند شوهر,کدام سوره به زبان بندگان نازل شده,کدام سوره از زبان بندگان است,کدام سوره به زبان بندگان نازل شد,کدام سوره به زبان بندگان نازل گردید,کدام سوره به زبان بندگان است,سوره برای زبان بندی,سوره زبان بند فوری,سوره برای زبان بند دشمن

طریقه خواندن سوره کوثر برای زبان بند:

سوره کوثر خواص فراوان دارد که بیان همه آن ها در این مختصر نمیگنجد لکن یکی از خواص این سوره مبارکه بستن زبان غیبت کنندگان و یاوه گویان است. برای بستن زبان هر کسی می توانید از دستور ذیل استفاده نمایید:

پیش از آنکه به نزد طرف بروید به نیت بستن زبان طرف و مطیع نمودن او ۷ مرتبه سوره کوثر را قرائت نمایید سپس به نزد طرف بروید ان شاءالله با شما مخالفتی نخواهد کرد و سخن شما را می پذیرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١﴾ ما تو را [چشمه] کوثر دادیم (۱) فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿٢﴾ پس براى پروردگارت نماز گزار و قربانى کن (۲) إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ ﴿٣﴾ دشمنت‏ خود بى‏ تبار خواهد بود (۳)

دعای زبان بند قوی با نمک و سوره کوثر برای زبان بند دو مورد از ساده ترین و در عین حال تاثیرگذار ترین دستورات زبان بند هستند که می توانید در صورت نیاز برای رسیدن به مقصود از آن ها استفاده نمایید.

سوره قرانی زبان بند,سوره قرانی برای زبان بند,کدام سوره قران زبان بند است,سوره برای زبان بند فوری,سوره برای زبان بند ,سوره توحید برای زبان بند,سوره انشراح برای زبان بند,سوره یس زبان بند,سوره یس آیه زبان بند,آیه ۹ سوره یس زبان بند,کدام آیه سوره یس زبان بند,سوره واقعه زبان بند,آیه ۶۵ سوره یس زبان بند, دستور قرآنی سریع الاثر برای زبان بندی و بستن دهان دشمنان و بدگویان, دستورات برای رهایی از تهمت زبان بندی و دفع دشمنان مجرب

برگرفته از سایت دعاگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *