خانه / دعا / طریقه استخاره گرفتن با تسبیح از کتاب مستدرک الوسائل

طریقه استخاره گرفتن با تسبیح از کتاب مستدرک الوسائل

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طریقه استخاره گرفتن با تسبیح از کتاب مستدرک الوسائل پرداخته ایم. برای دانستن‌ روش استخاره گرفتن مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طریقه استخاره گرفتن با تسبیح از کتاب مستدرک الوسائل,نسخه و دعای مجرب مخصوص محبت و دوستی و تسخیر دیگران,بهترین دعای محبت,نسخه قوی برای مهر و محبت,نسخه تضمینی جهت دوستی,دعای قوی جهت تسخیر دیگران,قوی ترین دعای مهر و محبت,دعای سریع الاجابه محبت و تسخیر,دعای موثر و کلیدی برای تسخیر دیگران,طلسم تسخیر شخص مورد نظر

طریقه استخاره گرفتن با تسبیح از کتاب مستدرک الوسائل

قبل از اینکه نسخه امروز رو مطرح کنم کمی با شما حرف بزنم هنگامی که در حالت دعا قرار میگیرید به این موضوع ایمان داشته باشید که قدرت روحی شما تنها علت و سبب و تنها عامل نجات دهنده شماست و از صمیم قلب اطمینان حاصل کنید که با وجود آن هر غیر ممکنی ممکن و هر عملی میسر میشه.

اگر در وهله اول این جمله تاکیدی را همواره با خود تکرار کنید:

روزی خواهد رسید که من به آرزوی خود برسم. آری روزی می رسد که من خوشبختی خود را بیابم.اما فراموش نکنید که خواست و آرزوی خود را به آینده و به بعد موکول نکنیم و آن چه میخواهیم در زمان حال از ضمیر باطن بخواهیم و به آسانی بدان جان ببخشیم و البته این در صورتی میسره که به آن ایمان کامل داشته باشیم. هنگامیکه برای کسی دست دعا به سوی آسمان بلند میکنید او را در اعماق روح و ضمیر باطن خود بنشانید و او را با چهره ای شاد و روحی آزاد ببینید و از اینکه دعایتان مستجاب خواهد شد تشکر کنید.

هنگامیکه با روح و اعتقاد روبه سوی خداوند میکنید با شناختی که از او دارید میدانید که آرزویتان را بر آورده خواهد کرد چون خداوند هرگز با شکست میانه ای نداره، نه آن را میشناسد و نه آن را برای بندگانش میخواهد.آخرین مرحله دعا شامل شناخت و قبول آن است و اعتقاد به این مسئله که حتما اجابت خواهد شد اما این نکته را به خاطر داشته باشید که ما هرگز قادر به دیدن وجدان و ضمیر و اعتقادات باطنی خود نیستیم اما میتوان با قدرت ایمان به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانیم و دعاها را مستجاب کرد. اما بیشتر اوقات این سوال به ذهنمان خطور میکند : پس چرا گاهی دعاهایمان مستجاب نمیشود؟ پاسخ آن در ۲ چیز است : یا ترس و تردید در نحوه انجام دعاست یا اینکه به خواست خداوند صلاح ما در همین بوده است.

و اما نسخه دعای محبت و دوستی و تسخیر دیگران :

هفت مرتبه آیه ۷ از سوره ممتحنه را بخوانید و به کف دست خود بدمید ، سپس بعد از هفت بار به صورت خود بکشد، هر که شما را ببیند، دوستتان میدارد و به هرکس که نیت دارید عاشق و مجنون شما خواهد شد.

عسَى اللَّهُ أَنْ یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الَّذِین عَادَیْتُمْ مِنْهُمْ مَوَدَّهً وَاللَّهُ قَدِیرٌ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *