خانه / بیقرار کردن معشوق تضمینی / طلسم آب و باد مجرب برای احضار معشوق از راه دور

طلسم آب و باد مجرب برای احضار معشوق از راه دور

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم آب و باد مجرب برای احضار معشوق از راه دور پرداخته ایم. برای احضار معشوق و جلب رضایت معوق طلسم و دعای مجرب را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم آب و باد مجرب برای احضار معشوق از راه دور ,طلسم آب آتش باد خاک معشوق برای احضار معشوق و جلب معشوق,نحوه نوشتن طلسم آب باد و آتش,طلسم خاک و آتش برای احضار معشوق,طلسم آب و باد برای احضار معشوق,طلسم خاک و آتش جلب معشوق فوری

طلسم آب و باد مجرب برای احضار معشوق از راه دور 

طلسم احضار معشوق مجرب

در باب احضار معشوق آورده اند که هرکس این طلسم را در ساعت شمس یا مشتری نوشته ودرمیان دل گوسفند نهد و بعد آن را در آتش ذغال دفن نماید.

اگر صد فرسنگ هم ازشما دور باشد خود را به شما می رساند و پریشان احوال شما گردد.

طلسم آب آتش باد خاک معشوق برای احضار معشوق و جلب معشوق نحوه نوشتن طلسم آب باد و آتش طلسم خاک و آتش جلب معشوق فوری طلسم خاک و آتش برای احضار معشوق طلسم احضار معشوق و ازدواج طلسم احضار معشوق سوزاندنی طلسم احضار معشوق چیست طلسم احضار معشوق بسیار مجرب طلسم احضار معشوق با یخ طلسم احضار معشوق با فلفل سیاه طلسم احضار معشوق با شمع طلسم احضار معشوق از راه دور طلسم آب و باد برای احضار معشوق طلسم آب آتش باد خاک معشوق برای احضار معشوق و جلب معشوق

طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه

اگر می خواهید هر چه سریع تر معشوق را نزد خود احضار کنید و معجزه بازگشت معشوق رخ دهد، از طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه استفاده کنید به این صورت که این طلسم را در روز یکشنبه به هفت عدد سنگریزه ۷ مرتبه بخوانید و هر کدام را تک تک در آب بیندازید.

« تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد »

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *