خانه / برای محبت شدید / طلسم بسیار مجرب طالع آبی – طلسم جذب مهر و محبت و ایجاد علاقه

طلسم بسیار مجرب طالع آبی – طلسم جذب مهر و محبت و ایجاد علاقه

طلسم بسیار مجرب طالع آبی – طلسم جذب مهر و محبت و ایجاد علاقه

در این پست از سایت هاروس طلسم طالع آبیطلسم جذب مهر و محبت و ایجاد علاقه را قرار داده ایم.طلسم بسیار مجرب برای جذب مهر و محبت و ایجاد علاقه که بر روی افرادی که طالع آنها آب است بسیار قوی تر و موثر تر می باشد.طلسم محبت طالع آبی از طلسمات قوی و مجرب برای زیاد شدن مهر و محبت میان دو شخص و همچنین جلب مهر و محبت طرف مقابل و انداختن و جا کردن محبت خود در دل شخص می باشد . طلسم آبی مهر و محبت را طبق دستورالعملی که در زیر آمده انجام دهید به امید خداوند ان شاءالله به حاجت خود خواهید رسید …

طلسم بسیار مجرب طالع آبی – طلسم جذب مهر و محبت و ایجاد علاقهبی نام.png154
طلسم بسیار مجرب طالع آبی – طلسم جذب مهر و محبت
طلسم طالع آبی,طلسم محبت سوزاندنی,طلسم محبت فوری,طلسم محبت سوزاندنی,طلسم محبت با ادرار,طلسم محبت بسیار قوی,طلسم محبت با لباس معشوق,طلسم محبت و تسخیر قلب,طلسم محبت اتشی قوی,طلسم طالع آبی محبت قوی برای جلب محبت و افزایش مهر و محبت,نوشتن طلسم محبت آبی,طلسم آبی محبت چیست,طریقه نوشتن طلسم آب مهر و محبت,طلسم آبی محبت قوی برای افزایش محبت,طلسم آبی برای جلب محبت شخص,طلسم آبی برای افزایش مهر و محبت,طلسم آبی برای جا کردن محبت در دل دیگران

طلسم بسیار مجرب طالع آبی – طلسم جذب مهر و محبت و ایجاد علاقه:

این نوشته در کاغذ تمیزی با گلاب و زعفران نوشته خورانیده یا در کنار آب رودخانه دفن شود.ای خادمان این دعا شما را به خداوند قسم وکالتتان می دهم که محبت فلان فرزند فلانه را در قلب فلان فرزند فلانه قرار دهید.بزودی ،با عجله،در همین ساعت.

بسم الله الرحمن الرحیم لی لی لی لی لی اب ک۲ ع ع ع ع عع عع عع ععع ععع ععع ععع ععع ععع محبت فلان فرزند فلانه را در قلب فلان فرزند فلانه قرار دهید.

ع ع ع ع ع ع ع رررررررلا لا لا لا لا لا لا مجمع الدعوات کبیر ص ۷۰

طلسم محبت سوزاندنی فوری:

برای استفاده از طلسم محبت سوزاندنی فوری بهتر است که با استفاده از ذغال و آتش مشکی نداشته باشید. اگر در استفاده از آتش و ذغال مشکلی ندارید و با آنها میانه ی خوبی دارید.

برای اینکه بتوانید خیلی سریع و فوری محبت شخص مورد نظر را به سمت خود جلب کنید می توانید از این طلسم استفاده کنید. برای این امر طلسم زیر را همراه با اسم شخص مورد نظر به تکه ای زغال بخوانید. آن را در آتش بیندازید تا خیلی فوری و قوی محبت آن شخص به شما جلب شود.

و آن طلسم به شرح زیر است:

« ا ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه »

برگرفته از سایت ملکوت 786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *