خانه / ابطال طلسم / طلسم خوردنی و نحوه ابطال طلسم و نوشتن دعا مجرب

طلسم خوردنی و نحوه ابطال طلسم و نوشتن دعا مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم خوردنی و نحوه ابطال طلسم و نوشتن دعا مجرب پرداخته ایم. برای نحوه باطل کردن طلسم و نوشتن طلسم و دعا مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم خوردنی و نحوه ابطال طلسم و نوشتن دعا مجرب,طلسم با استفاده از خوراندن دعا و روش باطل کردن طلسم خوراندنی,طلسم خوراندنی چیست,طلسم با خوراندن دعا در غذا,علائم و نشانه طلسم خوراندنی,ریختن طلسم در غذا و آب شخص,طلسم کردن با خوراندن سحر و دعا,دستور باطل کردن طلسم خوراندنی,دعای خوراندنی

طلسم خوردنی و نحوه ابطال طلسم و نوشتن دعا مجرب

خوراندن دعا با استفاده از یک چیز شیرین. در بعضی مواقع دعا نویس ها مبادرت به دعا خوانی بر روی خوردنی شیرین مانند حلوا، شعله زرد و چیزهایی به شکلهای گفته شده مبادرت میکنند فرد آن را خورده و طلسم میشود. برا باطل کردن آن باید آن دعا از جسم و تک تک سلولهای فرد جدا شود

همانطور که میدانیم علوم غریبه علمی است مطلق. سحر و طلسم نیز حقیقتی است ثابت و البته قابل انکار نیست. در حقیقت سحر فقط به یک نوع یا شکل واحد خلاصه نمیشود بلکه انواع و اشکال مختلف بر آن مترتب است.

درواقع بر طلسمات رنگ خاصی مترتب نیست بلکه این نوعی تقسیم بندی در مورد نحوه عمل است و مثلا طلسم غیر رحمانی را طلسم سیاه، طلسم محبت را طلسم سرخ و طلسم ثروت را طلسم سبز مینامند.

شرط اول و مهمترین شرط برای تاثیر سحر و طلسم این است که فرد طلسم کننده حتما موکلی (جنی ) را در اختیار داشته باشد (تسخیر جزئی یا کلی و به عبارتی داشتن حکم مربوطه جهت عمل به طلسمات) و این از بدیهیات تاثیر عمل است).

روشهای تاثیر طلسم و سحر مختلف است و برای تاثیرگذاری مثلا مدفون یا مشموم یا مرشوش یا ماکول است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *