خانه / دعای مهر و محبت / طلسم + دعای محبت و زیاد شدن عشق میان دو نفر

طلسم + دعای محبت و زیاد شدن عشق میان دو نفر

امروز و در یکی دیگر از ادعیه و اذکار سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان طلسم + دعای محبت و زیاد شدن عشق میان دو نفر را شرح دهیم. در واقع این گونه دعا ها باعث می شوند که زود تر به ازدواج برسید. قطعا برای کسانی که درگیر رابطه عاشقانه می شوند. یک مسئله مهم ازدواج و به هم رسیدن است.

,طلسم عشق,طلسم عشق فوری با ناخن,طلسم عشق از راه دور,طلسم عشق با هسته خرما,طلسم عشق فوری سوزاندنی,طلسم عشق ابدی,طلسم عشق قوی,طلسم عشق قوی,طلسم عشق و محبت,طلسم عشق با موی سر,طلسم محبت با هسته خرما,طلسم عشق فوری با هسته خرما,طلسم عشق از راه دور با هسته خرما,طلسم محبت سوزاندنی فوری از راه دور

طلسم + دعای محبت و زیاد شدن عشق میان دو نفر

طلسم + دعای محبت و زیاد شدن عشق میان دو نفر,طلسم عشق و محبت زرقاط ابلیس,طلسم عشق و محبت از راه دور,طلسم عشق و محبت شدید,طلسم عشق و محبت قوی,طلسم عشق و محبت سفید,کتاب طلسم عشق و محبت,طلسم برای عشق و محبت,طلسم محبت با موی سر,طلسم محبت سوزاندنی با موی سر,طلسم محبت قوی با موی سر

برای اینکه بتوانید قلب همگان را تسخیر کنید و به محض دیدار با شخص جدید وی را به خود علاقمند کنید می توانید از دعایی که در زیر آمده استفاده کنید. طلسم تسخیر افراد  بسیار قوی می باشد و فوری نتیجه می دهد. روش خواندن آن در زیر آمده است.

ابتدا ۱۴ صلوات بفرستید و بعد ذکر را بگویید.

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿74﴾.أُوْلَئِکَ یُجْزَوْنَ الْغُرْفَةَ بِمَا صَبَرُوا وَیُلَقَّوْنَ فِیهَا تَحِیَّةً وَسَلَامًا ﴿75﴾.خَالِدِینَ فِیهَا حَسُنَتْ مُسْتَقَرًّا وَمُقَامًا ﴿76﴾.

بعد از اتمام ذکر،۱۴ صلوات دیگر بفرست.

طلسم زیاد شدن عشق پسر به دختر

شما عزیزان می توانید همین طور برای جلب محبت یک پسر این دستور را اجرا کنید که حاجت می گیرید.

به کمک این طلسم می توانید محبت زن مورد علاقه خود را به سرعت جلب کنید و قلب او را به دست آورید. ابتدا نیت کرده و آیات زیر را از طلوع افتاب با خلوص قلبی در روز یکشنبه به تعداد ۵۱ مرتبه بخوانید :

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِینٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُن شَیْئًا مَّذْکُورًا إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن نُّطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَّبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *