خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم سوزاندنی قوی محبت برای جلب مهر و محبت

طلسم سوزاندنی قوی محبت برای جلب مهر و محبت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس طلسم سوزاندنی قوی محبت برای جلب مهر و محبت پرداخته ایم. برای جلب مهر و محبت و عشق فرد مورد نظر طلسم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم سوزاندنی قوی محبت برای جلب مهر و محبت,طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر – بهترین طلسم مهر و محبت سوزاندنی,طلسم قوی و تضمینی مخصوص محبت سوزاندنی,طلسم سوزاندنی به جت زیاد شدن محبت,قویترین طلسم مخصوص افزایش مهر و محبت شخص

طلسم سوزاندنی قوی محبت برای جلب مهر و محبت

این طلسم به این گونه است که بایستی اسامی که در زیر آمده است را با گلاب و زعفران دور تا دور کاسه ای سفید و همینطور روی برگه ای سفید نوشته و با آن شربت درست کرده و آن شربت را در روز پنجشنبه ساعت مشتری بنوشید و سپس کاغذ را بسوزانید.

امید است که اثر کند و بتوانید زودتر به خواسته ی خود برسید.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

طلسم مهر و محبت سوزاندنی از راه دور قوی :

در مواردی که می خواهید محبت فردی را از راه دور به خود جلب کنید می توانید از طلسم محبت سوزاندنی از راه دور استفاده کنید.

به این صورت که طلسم محبت مربوطه که در زیر آمده است را روی برگه ای نوشته و آن را در آتش بسوزانید. این طلسم از راه دور در جلب محبت فرد مورد نظر میسر می گردد و دل او را به شما نزدیک می کند.

( نگاه کنید به 1021 بار ذکر یا ودود )

« احضُروا قَلبَ (نام مطلوب) بن (نام مادر مطلوب) علی حب (نام شما) بن (نام مادر شما) اعدی افرید عمراحی هد علی قرار دینا ذهب »

طلسم افزایش عشق و محبت سوزاندنی برای معشوق قوی :

اگر فردی عاشق است و به دنبال جلب محبت معشوق مورد نظر می باشد می تواند از طلسم محبت سوزاندنی برای معشوق استفاده کند.

این طلسم که در مجموعه ی طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر است برای موارد عاشق کردن فرد در امر حلال به کار می آید.

برای استفاده از طلسم محبت سوزاندنی برای معشوق باید متنی که در زیر آمده است را روی کاغذ بدون خط نوشته و در آتش بیندازید تا به نتیجه مطلوب خود برسید و در دیوانه کردن محبوب مورد نظر موفق شوید.

« اه اه اه اه اه اه اه اع ل ها اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع که فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و مادرش ) الساعــه الساعــه الساعــه العجل العجل العجل العصا العصا العصا الساعــه الساعــه الساعــه النار النار النار »

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *