خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم قفل ازدواج برای جلوگیری از ازدواج دوباره مرد

طلسم قفل ازدواج برای جلوگیری از ازدواج دوباره مرد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم قفل ازدواج برای جلوگیری از ازدواج دوباره مرد پرداخته ایم. برای جلوگیری از ازدواج و علاقه مند شدن مجدد مرد مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم قفل ازدواج برای جلوگیری از ازدواج دوباره مرد,طلسم ازدواج با قفل,طلسم قفل ازدواج برای چیست,طلسم قوی و مجرب قفل ازدواج,طلسم قفل برای جلوگیری از ازدواج مجدد مرد,طلسم جلوگیری از ازدواج مجدد زن با قفل,نوشتن طلسم ازدواج بر روی قفل,بهترین طلسم مخصوص ازدواج با قفل

طلسم قفل ازدواج برای جلوگیری از ازدواج دوباره مرد

برای اینکه زنی بتواند شوهرش را قفل بزند و همسرش را ببندد تا به زن دیگری علاقه مند نشود

و یا اینکه مرد نتواند هیچگاه زندگی را ترک کند و یا زنی نتواند شوهرش را دچار سحر کند باید زن یک قفل نو و کار نکرده تهیه کند و قفل بسته باشد

و بر روی قفل(اسم شوهر و اسم مادرش) و بر روی کلید(نام خودش و نام مادرش را بنویسد) و قفل را در (دست چپ) بگیرد و کلید را در (دست راست)

و 111بار بگوید:

یا فتاح

و بعد کلید را داخل قفل بگذارد و بگوید:

افتح لي يا فتاح قلب فلان ابن فلانة واجعله مسكنا لي

بعد از آن قفل را باز کند و دوباره بگوید:

و اغلق قلبه على محبتي حتى لا يحب احد غيري

و سپس قفل را ببندد و همیشه همراه خود بدون اینکه کسی ببیند داشته باشد.

این قفل تا زمانی که بسته باشد شوهر در تسخیر و اطاعت زن باشد و هیچگاه مرد به زن دیگری تمایل پیدا نکند و تا زمانی که قفل بسته باشد مرد در قفل زنش باشد و تمام زنان در نظرش سیاه شوند.

طلسم قفل و احضار برای ازدواج :

اگر زنی بخواهد مردی را برای ازدواج و خواستگاری احضار کند

و یا مردی به خواستگاری رفته است و دختر و خانواده دختر جواب منفی داده اند

و اگر فی ما بین زن و شوهری کدورت و رنجش خاطر پیش آمده باشد و بخواهند محبت زیاد شود

و یا مرد یا زن مطیع شود

این جلبیه مغربی برای احضار سریع و جلب محبت شدید و احضار برای خواستگاری فوری بشدت کاربرد دارد.

باید این جلبیه و احضار مغربی را بر روی کاغذی بی خط با جوهر روحانی نوشت و بعد از نوشتن 21مرتبه همین آیات را به روی کاغذ خواند و گذاشت تا یک شب زیر نور ماه به آن برسد و بعد سوزنی را داخل بسته قرار داد و دعا را همراه نگاه داشت تا اثر فوق العاده کند.

دعا این است:

بسم الله الرحمن الرحيم

فأستبقوا الخيرات أينما تكونوا يأت بكم الله جميعا ان الله على كل شىء قدير . واذ قال ابراهيم رب أرنى كيف تحيى الموتى قال أولم تؤمن قال بلى ولكن ليطمئن قلبى قال فخذ أربعه من الطير فصرهن اليك ثم اجعل على كل جبل منهن جزءا ثم أدعهن يأتينك سعيا وأعلم أن الله عزيز حكيم .
فسوف يأتى الله بقوم يحبهم ويحبونه وما أمر الساعه الا كلمح بالبصر أو هو أقرب أن الله على كل شىء قدير . قال عفريت من الجن أنا ءآتيك به قبل أن تقوم من مقامك وأنى عليه لقوى أمين قال الذى عنده علم من الكتاب أنا ءآتيك به قبل أن يرتد اليك طرفك فلما رءاه مستقرا عنده قال هذا من فضل ربى. ثم أستوى الى السماء وهى دخان فقال لها وللأرض أئتيا طوعا أو كرها قالتا أتينا طائعين. كذلك اللهم يأتى فلان ابن فلانه بالعطف الشديد والود الاكيد والمحبه والهياج الى فلان ابن فلانه بحق هذه الايات الكريمه والقرآن العظيم.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *