خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم مجرب برای جلب معشوق و ایجاد مهر و محبت

طلسم مجرب برای جلب معشوق و ایجاد مهر و محبت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم مجرب برای جلب معشوق و ایجاد مهر و محبت  پرداخته ایم. برای افزایش مهر و محبت و جلب معشوق دعا و طلسم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم مجرب برای جلب معشوق و ایجاد مهر و محبت ,طلسم قوی برای جلب محبت معشوق,بهترین طلسم یهودی برای جذب دیگران,طلسم سریع و فوری جذب معشوق

طلسم مجرب برای جلب معشوق و ایجاد مهر و محبت 

قویترین طلسم محبت یهودی

قویترین طلسم محبت یهودی که در زیر آمده است را باید بر پوست حیوانی بنویسید و در زیر پادری خانه به مدت یک هفته قرار دهید و بعد از آن هنگام غروب آفتاب آن را یا در باغچه یا پارک زیر بوته گلی قرمز دفن کنید.

قویترین طلسم محبت یهودی مانند قویترین طلسم محبت دنیا نیست و شما زمانی که آن را خاک کردید شروع به کار می کند.

طلسم یهودی برای جذب معشوق و جلب نظر و جلب محبت معشوق قویترین طلسم جهت جذب فوری معشوق طلسم یهودی قوی جذب معشوق طلسم یهودی جذب دختر طلسم یهودی جذب پسر طلسم یهودی برای جذب معشوق و جلب نظر و جلب محبت معشوق طلسم یهودی برای جذب معشوق طلسم یهودی برای جذب مشتری طلسم مجرب و سریع جلب معشوق طلسم سریع الاجابه جلب مهر و محبت معشوق طلسم جلب یهودی بهترین طلسم یهودی جذب معشوق

طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه :

برای اجرای طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه باید 16 دانه فلفل سیاه را برداشته آسیاب کرده و سپس بر کف کاغذ سفیدی پخش کنید

با وسیله ای که متعلق به معشوق می باشد نوشته ای که در عکس قسمت طلسم محبت یهودی بر روی پوست نمایان است را روی کاغذ پر از پودر سیاه فلفل بکشید.

طلسم را تا کرده و نیمه شب آن را در آتشی که با شعله چوب خشک فراهم شده است بیفکنید. در کمتر از یک هفته طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه معشوق شما را در مسیر افتادن به پای شما قرار می دهد.

توجه :

در یک هفته اول معشوق تقاضای برقراری ارتباط با شما می کند که تا ۳ بار اول نباید پاسخی از شما دریافت کند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *