خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم مجرب برای کارگشایی در زندگی و رفع اتفاقات ناگوار

طلسم مجرب برای کارگشایی در زندگی و رفع اتفاقات ناگوار

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم مجرب برای کارگشایی در زندگی و رفع اتفاقات ناگوار پرداخته ایم. برای کارگشایی و رفع مشکلات و گرفتاری ها دعا وطلسم مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم مجرب برای کارگشایی در زندگی و رفع اتفاقات ناگوار ,طلسم گشایش کار – طلسم قوی و مجرب برای گشایش کار فوری,طلسم کارگشایی سریع,طلسم گشایش کار,طلسم سریع الاجابه برای گشایش کارهای سخت,قویترین طلسم مخصوص کارگشایی سریع,بهترین طلسم برای گشایش کارها,طلسم معتبر و قدیمی جهت گشایش کارها,طلسم قوی گشایش کار

طلسم مجرب برای کارگشایی در زندگی و رفع اتفاقات ناگوار 

هر وقت فردی در مشکلی فرو مانده بود و راه نجات را در وی نمی‌بیند و سرگردان و ناامید گشته؛ می بایست در روز یکشنبه در ساعت شمس بر روی سه برگ درخت این دعای کارگشایی خیلی راحـت و مجرب و قوی را نوشته و در آب روان بیندازد.

بسم الله الرحمن الرحیم
الله الغالب الله القاهر الله الناصر الحق به الحول و القوه ان کانت الا صیحه واحده فاذا هم خامدون یا ارحم الراحمین و صلی الله علـی محمد و آله الطیبین و الطاهرین یا شکیکفی یا باسط یا هو یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله .

برگرفته از کتاب  میرداماد کبیر .

***********************************

ذکری برای کارگشایی جمیع حاجات

در کتاب بحر المنافع از یک نام هندی (به عنوان نام اعظم) یاد شده که هر گاه کار مهمی پیش بیاید این ذکر را تکرار نماید و در پی کار با ارزش برود : کلمه اهنوس را هفت مرتبه تکرار نماید . لوح اهنوس برای کارگشایی و باطل السحر و افزوده شدن رزق و روزی و در واقع برای جمیع حاجات کاربرد دارد و اغلب بر روی فلز نقره یا هفت جوش انجام می شود .

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *