خانه / بخت گشایی / طلسم مجرب نوشتنی برای ازدواج با شخص مورد نظر

طلسم مجرب نوشتنی برای ازدواج با شخص مورد نظر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم مجرب نوشتنی برای ازدواج با شخص مورد نظر پرداخته ایم. برای ازدواج و گشایش بخت دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم مجرب نوشتنی برای ازدواج با شخص مورد نظر,طلسم ازدواج نوشتنی,طلسم قوی ازدواج با معشوق,طلسم قوی و مجرب ازدواج,طلسم سریع الاجابه ازدواج,طلسم تضمینی ازدواج با شخص,طلسم نوشتنی ازدواج دختر و پسر

طلسم مجرب نوشتنی برای ازدواج با شخص مورد نظر

دعاهای موثر برای ازدواج

بیشتر بخوانید  دعای شکستن طلسم جن و طریقه باطل سحر و طلسم جن

گفته می شود آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و به طور منظم روزانه تلاوت کند، این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشایی. نتایج و عجایب بسیار دارد. انشاء الله تعالی.

«إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.»

تلاوت این آیه را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان، پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است. پس از نماز حتما از خداوند طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.
آیه: إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا (۴۱ فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی ۴۰ مرتبه خوانده شود.
برخی به حسب تجربه خواندن و مداومت بر تلاوت آیه ۲۱ سوره روم را برای این منظور کارساز و مفید می‌دانند و آن آیه چنین است:

«وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْواجاً لِتَسْكُنُوا إِلَیها وَ جَعَلَ بَینَكُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِكَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یتَفَكَّرُونَ»

۸. راهکارهای امام علی (ع) برای ازدواج

از امام علی (ع) نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد.

دعاى زیر در اواخر جلد ۱۰۳ بحارالانوار کتاب النکاح باب «الدعاء عند التزویج» از امیرالمومنین (ع) نقل گردیده است این حدیث ضمن آن که درخواست از خداست، خود بیانگر عالى‌ترین معیار‌ها در گزینش همسر نیز هست:

بیشتر بخوانید  دعای مجرب در کـنوز الدعـوات برای ایجاد مهر و محبت و عشق قوی

«هر که قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد و این دعا را بخواند: «اللهم ارزقنى زوجه صالحه ولودا ودودا غیورا قنوعا ان احسنت شکرت و ان اسئت غفرت و ان ذکرت الله تعالى اعانت و ان نسیت ذکرت و ان خرجت من عند‌ها حفظت و ان دخلت علی‌ها سرت و ان امرت‌ها اطاعتنى و ان اقسمت علی‌ها ابرت قسمى و ان غضبت علی‌ها ارضتنى یا ذالجلال والاکرام هب لى ذلک فانما اسالک ولا اجد الا ما قسمت لى»

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *