خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم محبت برای بدست آوردن مهر و علاقه شخص مورد نظر

طلسم محبت برای بدست آوردن مهر و علاقه شخص مورد نظر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم محبت برای بدست آوردن مهر و علاقه شخص مورد نظر پرداخته ایم. برای جلب مهر و محبت و زمان مناسب برای سوزاندن طلسم محبت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم محبت برای بدست آوردن مهر و علاقه شخص مورد نظر,بهترین زمان برای سوزاندن دعای محبت,طلسم و دعای قوی برای افزایش محبت,طلسم جلب مهر و محبت قوی,طلسم و دعای احضار محبت و عشق فوری,طلسم تضمینی برای جلب محبت فوری,سوزاندن دعای محبت,سوزاندن طلسم جلب محبت

طلسم محبت برای بدست آوردن مهر و علاقه شخص مورد نظر

به جهت محبت میان زن و شوهر ، نوشته در آب اندازد ، قدری بخورد و بر سر ریزد و قدری بدهد به او که محبت بین (آنها) زیاد شود .

بسم الله الرحمن الرحیم . رضی الله عنهم و خیرا ولد خیرالبریه جَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا أَبَدًا رَّضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَٰلِکَ لِمَنْ خَشِیَ رَبَّهُ .

*******

برای بدست اوردن محبت شخص

مقابل ۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (ایه ی ۱۷/سوره ی انفال) را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده و در اتش اندازد تا ۲۷ روز کامل گردد . اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد امد مجرب است

«وما رمیت اذ رمیت …(تا)الله رمی»

برای جلب محبت بر شیرینی مانند قند و یا شکر و یا چیز شیرین ۳۵ مرتبه اسم« یا هادِیُ » را بگوید وان شیرینی را بدهد تا مطلوب بخورد بسیار موثر وازموده است

این خاصیت برای «یا وَدودُ یا دائِمُ» نیز می باشد.

**********

قرآن کریم در مورد محبت می‏فرماید:

«و من الناس من یتخذ من دون الله اندادا یحبونهم کحب الله و الذین آمنوا اشد حبا لله…».

ترجمه :

«بعضی از مردم معبودهایی غیر از خداوند برای خود انتخاب می‏کنند و آن‏ها را همچون خدا دوست دارند، اما آنهایی که ایمان دارند، محبت‏شان به خدا شدیدتر است…».

مؤمنان به خدا دل بسته‏ اند و دوستان او هستند ولی مشرکان و کافران دوستان بت‌ها هستند، اما محبت مؤمنان به خدا از محبت‏بت پرستان بیشتر است؛ چون هیچ زیبایی به اندازه خدا جمیل نیست و هیچ معرفتی به اندازه معرفت او کمال نیست و هیچ انسانی به اندازه مؤمن عارف نیست، از این‏رو هیچ انسانی به اندازه مؤمن، عاشق و محب نیست.

مؤمنان مردمی اندیشمند و دانا هستند و هرگز ذات پاک او را که منبع همه کمالات است، رها نمی‏کند.

هر میل و محبتی در برابر عشق به خدا در نظر مؤمنان بی‏ارزش و ناچیز است. اصولا آنها غیر او را شایسته عشق و محبت نمی‏بینند؛ زیرا عشق حقیقی همیشه متوجه نوعی از کمال است.

انسان مؤمن هرگز عاشق عدم و کمبودها نمی‏شود، بلکه همواره دنبال هستی و کمال می‏رود و به همین‏دلیل آن کسی که هستی و کمالش از همه برتر است، از همه کس به عشق‏ورزیدن و محبت‏ سزاوارتر است.

همان‏طور که آیه فوق می‏گوید: عشق و علاقه افراد با ایمان نسبت‏به خدا از عشق و علاقه بت ‏پرستان به معبودهای پنداریشان ریشه‏ دارتر و عمیق‏تر است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *