خانه / برای جلب مهر و محبت و مودت / طلسم محبت برای جلب مهر و محبت و ایجاد عشق در قلب معشوق

طلسم محبت برای جلب مهر و محبت و ایجاد عشق در قلب معشوق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم محبت برای جلب مهر و محبت و ایجاد عشق در قلب معشوق پرداخته ایم. برای ایجاد عشق و علاقه و جلب معشوق و بی قراری معشوق طلسم سوزاندنی مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم محبت برای جلب مهر و محبت و ایجاد عشق در قلب معشوق,طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه برای جلب مهر و محبت معشوق,طلسم جلب محبت فلفل سیاه,طلسم فلفل سیاه برای بازگشت معشوق,طلسم مجرب و تضمینی فلفل سیاه,طلسم مهر و محبت سوزاندنی فلفل سیاه,روش نوشتن طلسم محبت فلفل سیاه

طلسم محبت برای جلب مهر و محبت و ایجاد عشق در قلب معشوق

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه بسیار قدرتمند بوده و شما را سریع محبوب معشوقتان می کند.

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه مزایای فراوانی دارد ولی مدت اثر آن بر زندگی بسیار کوتاه بوده است.

مدت زمان اثر بخشی طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه شش ماه می باشد و برای پایدار ماندن آن باید بعضی از طلسم ها و دعاهای دیگر را همراه با اجرای این طلسم بکار ببرید.

درست است که طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه بسیار مجرب و معروف است ولی بهتر است بدانید بر روی نصف افراد استفاده کننده اثر نداشته است.

از همین رو بسیاری از متخصصین علوم غریبه پیشنهاد می دهد به دلیل اینکه هر دعا و طلسمی بر سرنوشت یک سری از استفاده کننده می نشیند از این رو بهتر است بسیاری از طلسم ها و دعا ها را استفاده کنید تا طلسم یا دعای مخصوص افرادی مثل خودتان را پیدا کنید.

بعضی در این مورد بسیار خوش شانس هستند و بسیار زود پی به ابزار مورد نظر خود در رابطه با علوم غریبه می برند

دستورالعمل طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه :

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه یکی از معروفترین طلسم ها در زمینه ایجاد محبت می باشد.

برای استفاده از این طلسم باید ۴۱ عدد دانه فلفل سیاه تهیه کرده و طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه که در زیر آمده است را به تک تک دانه ها بخوانید و سپس آن ها را در آتش بیندازید و بسوزانید.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *