خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم و دعای مجرب برای ایجاد و جلب محبت فراوان بین دو نفر

طلسم و دعای مجرب برای ایجاد و جلب محبت فراوان بین دو نفر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم و دعای مجرب برای ایجاد و جلب محبت فراوان بین دو نفر پرداخته ایم. برای جلب مهر و محبت فراوان یک شخص دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم و دعای مجرب برای ایجاد و جلب محبت فراوان بین دو نفر,دعای ایجاد مهر و محبت شدید,طلسم برای ایجاد محبت میان دو نفر,دعای سریع الاجابه ایجاد محبت,طلسم مخصوص جلب محبت معشوق,دعای افزایش مهر و محبت بین دو شخص,دعای قوی برای محبت شدید دو نفر

طلسم و دعای مجرب برای ایجاد و جلب محبت فراوان بین دو نفر

برای زیاد شدن محبت همسر و یا فرد مطلوب دعای ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و آنرا در آب یا شربت حل کند و قدری را خودش بنوشد و مقداری را به فرد مطلوب بنوشاند . همچنین صورت خود را هم با آن آب بشوید .

بسم الله الرحمن الرحیم

رضی الله عنهم و خیرا ولد خیر البریه حواء و هم عند ربهم جنات عدن تجری من تحتها الانهار خالدین فیها ابدا رضی الله عنهم و رضوا عنه و له حسبی ربه

**********

دعای محبت سریع الاجابه

در مکانی آرام بنیشینید و برای جلب محبت معشوق خود نیت کنید.

سپس آیه قرآنی زیر را ده مرتبه بخوانید. در پایان تصویر محبت معشوق خود را در ذهن تصویرسازی کنید ( نگاه کنید به برگرداندن عشق به رابطه با سیگنال جذب).

بسم الله الر حمن الرحیم
وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *