خانه / آداب بستن حرز امام جواد (ع) / طلسم و دعای مجرب مخصوص باطل کردن سحر و جادو دائمی

طلسم و دعای مجرب مخصوص باطل کردن سحر و جادو دائمی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم و دعای مجرب مخصوص باطل کردن سحر و جادو دائمی پرداخته ایم. برای باطل کردن سحر و جادو و طلسم و حفظ از شر ساحران طلسم و دعا مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم و دعای مجرب مخصوص باطل کردن سحر و جادو دائمی,طلسم و دعا باطل سحر دائمی,بهترین دعای باطل کردن سحر و جادو,دعای باطل کردن سحر و طلسم دائمی,طلسم دائمی چیست,روش باطل کردن سحر دائمی,سحر و جادو دائمی,باطل کننده سحر و طلسم قوی,دعای باطل السحر و طلسم قوی و دائمی

طلسم و دعای مجرب مخصوص باطل کردن سحر و جادو دائمی

این نوع سحر و طلسم بر روی خاک یا آب یا روغن یا عطر یا پودر و یا نجاسات و از این قبیل چیزها صورت میگیرد.

طلسم کننده در این موارد، از اسم فرد و مادر یا پدرش و یا تصویر و در مواردی اشیاء فرد مورد نظر (مثل مو، ناخن و از این قبیل) استفاده میکند.

سپس فردی که طلسم را مینویسد عزیمتهای خاصی را بر آن قرائت میکند که به آن طلسم قدرت خاصی را می بخشد و انجام این نوع طلسم را موکل خاص همان طلسم بر عهد می گیرد.

در اینجا به توصیه بعضی از کتب و روایات برای از بین بردن سحر می پردازیم، که از باب نمونه به چند مورد اشاره می شود:

۱. محمد بن عیسی گوید از حضرت رضا(ع) درباره سحر پرسیدم؛ حضرت فرمود:

سحر واقعیت دارد و به اذن خدا اثر می کند. هر گاه تو را سحر کردند دستت را تا مقابل صورتت بالا ببر و این دعا را بخوان: «بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ رَبِّ الْعَرْشِ‏ الْعَظِیمِ‏ إِلَّا ذَهَبَتْ‏ وَ انْقَرَضَت‏؛ در ادامه حدیث آمده است؛ راوی گوید: از آن حضرت پرسیدم چشم زخم واقعیت دارد؟ فرمود: آری هر گاه تو را چشم زنند کف دستت را مقابل صورتت قرار ده و سوره «حمد» و «قل هو اللَّه أحد» و «معوّذتین» را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش. خداوند تو را از گزند آن حفظ می کند.»(مکارم الأخلاق، ص: ۴۱۳)

دعا برای باطل کردن سحر و جادو (قوی ترین باطل کننده سحر)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *