خانه / دسته‌بندی نشده / علائم و نشانه های داشتن موکل رحمانی و فرشته

علائم و نشانه های داشتن موکل رحمانی و فرشته

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به علائم و نشانه های داشتن موکل رحمانی و فرشته پرداخته ایم. برای دانستن علائم و نشانه های داشتن موکل مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

علائم و نشانه های داشتن موکل رحمانی و فرشته,علائم و نشانه های موکل,موکل داشتن چه نشانه ای دارد,آزار و اذیت موکل ها,نشانه همزاد و موکل و جن,نشانه موکل درد بدن,نشانه موکل عقیم شدن مردان,نشانه موکل ترس و استرس

علائم و نشانه های داشتن موکل رحمانی و فرشته

نشانه های موکل داشتن چیست :

جنیات، آزادانه در اطراف و اکناف انسانها، در خانه ها، تشناب ها و حمام ها، و حتی در بستر خواب مان، بدون اینکه توسط انسانها دیده شوند، عبور، مرور و امرار حیات دارند.

و حتی در بعضی انسانها بخاطر سحر، چشم بد، حسادت، و نظر به بعضی دلایل دیگر، از قبیل ارتکاب گناهان، شنیدن و،علاقه،ی زیاد به موسیقی و رقص و پایکوبی، ترک قرائت قرآن، تنبلی در عبادات، بی سیرتی و بی حجابی، برهنگی، و بی حیائی خودِ انسانها، در بدن شان جابجا شده، با افکار، عقاید و حتی بر سیستم گوارشی و صحت شان اثرات وحشتناک جانبی را ج امیگذارند.

در اینجا لازم میدانم تا به بعضی از امراضی که در اثر حضور جنیات در بدن انسانها، عاید حال آنها میشود اشاره کنم تا بزود ترین فرصت توبه کرده، برای تداوی شرعی اقدام نمائیم:

علائم داشتن موکل :

اکثریت مشکلات صحی در زنان، و بعضی مشکلات روانی در مردان:

دردهای بطنی،

دردهای دوران حیض

و دوام دوره ی حیض در زنان،

ایجاد دانه های کوچک در رحم زنان ( Cyst )، که آهسته آهسته بزرگ شده باعث درد میشود.

نازائی در زنان، و از بین رفتن نطفه در رحم.

عقیم شدن مردان، کمر دردی شدید، بی میلی و بی علاقگی در معاشقه و همبستری با همسر.

احتلام شدن مردان و جوانان (بدون اختیار) ، و حتی احتلام شدن مردان، هر شب ، پیهم، بدون اینکه دلیلش را بدانند.

احتلام شدن زنان در خواب،

در زنان، احساس درد ، و پندیدگی در سینه ها و فرج، خون ریزی بدون دلیل ( علامتِ موجودیت جنِ عاشق، بنابر دلایل خاصی، در وجود زن است که در بخش های بعدی مفصلاً در مورد بحث خواهیم کرد)

سردردی هائی مزمنی که ساینس معاصر و علم طبابت نتوانسته دلایل طبی آن را پیدا کند،

درد های آنی در کتف (شانه)، دست ها، پاها و دیگر اعضای وجود،

خفگان در خواب و یا sleep paralysis که مریض در خواب، بی حرکت شده، دست ها و پاهایش را حرکت داده نمیتواند، و از سخن زدن و تکلم باز میماند، و حتی آوازش خفه میشود (تسخیر مریض توسط جن)

راه رفتن در خواب Sleep walking (موجودیت جن در جسم شخص)

شکم دردی شدید، و نشستن در تشناب یا دستشوئی برای مدت طولانی.

در زنان، ضعف کردن، افتادن و بیحال شدن ( دخول جن در بدن، تسخیر انسان، و مریض را بخواب واداشتن)

تورم در مقعد، بواسیر، و آثار خون در اطراف مقعد.

آتیزم در اطفال Autism که در اثر مس مادر در زمان حمل طفل و بعداً مس جنین توسط شیاطین، طفل را به آن مبتلأ ساخته، زندگی را بر الدین دشوار میسازد.

گریه های طولانی در اطفال، خصوصاً در شب، حرکاتِ ناموزونِ دست ها و پا های طفل، و گرداندن سر به اینطرف و آنطرف، قی کردن، و حرکات ناموزون در مردمکِ چشم اطفال.

چون جن ها ما را می بینند و ما آن ها را نمی بینیم، پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم راه های بسیاری را برای حفاظت از اذیت و آزار آن ها به ما آموخته است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *