خانه / دسته‌بندی نشده / فضیلت خواندن دعای صباح امام علی(ع) به همراه معنی دعا

فضیلت خواندن دعای صباح امام علی(ع) به همراه معنی دعا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به فضیلت خواندن دعای صباح امام علی(ع) به همراه معنی دعا پرداخته ایم. برای خواندن دعای مجرب صباح از امام علی(ع) مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

فضیلت خواندن دعای صباح امام علی(ع) به همراه معنی دعا,فضیلت خواندن دعای صباح امام علی (ع) به همراه متن کامل دعای صباح و معنی,ترجمه فارسی دعای صباح,متن کامل دعای صباح امام علی (ع),ثواب و فضیلت خواندن دعای صباح,خاصیت فراوان دعای صباح امام علی (ع),آثار و برکات دعای صباح

فضیلت خواندن دعای صباح امام علی(ع) به همراه معنی دعا

اسلام همیشه تأکید داشته که بعد از نماز صبح بهترین زمان برای مناجات است. حالا اگر دعایی هم باشد که مختص این زمان از شبانه‌ روز باشد که چه لذتی خواهد داشت بیدار ماندن و خواندن آن دعا. اگر این دعا از شخصی مثل امام علی (ع) هم نقل شده باشد که دیگر نور علی نور است. پس برای یک‌بار هم که شده بعد از نماز صبح بیدار بمانید و این دعا را بخوانید تا مشتری دائمی اش بشوید.

دعای صباح از کیست؟

این دعا از امیرالمؤمنین امام علی (ع) نقل شده است. به نقل از علامه مجلسی امام علی (ع) این دعا را در روز پنج‌شنبه ۱۱ ذی‌الحجه سال ۲۵ هجری به دست خود نوشته‌اند.

فضیلت دعای صباح

امام رضا (ع) درباره دعای صباح می‌فرماید: «آیا شما را بر بزرگ‌ترین ذخیره دنیا و آخرت و جامع‌ترین گنج در عالم غیب و شهادت که حصار و قلعه محکمی است برای شما راهنمایی نکنم؟ از مولا علی (ع) نقل شده است: کسی که مداومت بر خواندن دعای صباح (بعد از نافله صبح) کند اگر عالم پر از بلا شود به او هیچ آسیبی نمی‌رسد و همیشه در نظر مردم عزیز و محترم می‌باشد و هیچ‌گاه دشمن نمی‌تواند به او ضرری برساند و هر کسی که با او دشمنی کند به خودش برمی‌گردد و به لطف الهی از مرگ ناگهانی و سختی‌ها در امان می‌باشد و به برکت این دعای صباح رزق و روزی او هر روز وسیع‌تر و گسترده‌تر می‌شود»
برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *