خانه / دعا / قوی ترین دعای مهر و محبت بین زن و شوهر

قوی ترین دعای مهر و محبت بین زن و شوهر

قوی ترین دعای مهر و محبت بین زن و شوهر

در این مطلب از سایت هاروس قوی ترین دعاهای جلب محبت شوهر به زن خود را قرار دادیم .که دستورات و دعاهای متنوعی در این باب از بزرگان و ائمه وارد شده است.

قوی ترین دعای مهر و محبت بین زن و شوهر
قوی ترین دعای مهر و محبت بین زن و شوهر

قوی ترین دعای مهر و محبت بین زن و شوهر:

آیت الکرسی از سوره بقره با فضایل و خصوصیات ویژه ای که دارد اکنون برای برقراری محبت و بیشتر شدن علاقه بین همسران و زن و شوهران اثری قوی و فوق العاده در جلب محبت معشوق و زوجین دارد.

برای برخورداری و استفاده بردن از آیت الکرسی شما می بایست یک تسبیح کامل را برداشته و به اندازه ی تمام دانه های تسبیح یک دور آیت الکرسی را به نیت برقراری صلح و محبت میان خود و همسرتان بخوانید تا هم کدورت ها رفع شود و هم سردی های به وجود امده با گرمای عشق تبدیل به محبت دو طرفه شود.

اگر می خواهید در نزد شوهر خودتان عزیز و محترم شوید یکی از قوی ترین دعاهایی که در این زمینه بسیار نافع است را برایتان در پایین آورده ایم .

مداومت بر خواندن این دعا در تمامی اوقات اثربخشی عجیبی دارد.

این دعا شامل تمام آیات سوره ی ۹۳ (سوره الضحی) از قرآن کریم در جزء سی ام می باشد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان وَالضُّحَى ﴿۱﴾ سوگند به روشنایى روز (۱) وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى ﴿۲﴾ سوگند به شب چون آرام گیرد (۲) مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى ﴿۳﴾ [که] پروردگارت تو را وانگذاشته و دشمن نداشته است (۳) وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَکَ مِنَ الْأُولَى ﴿۴﴾ و قطعا آخرت براى تو از دنیا نیکوتر خواهد بود (۴) وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى ﴿۵﴾ و بزودى پروردگارت تو را عطا خواهد داد تا خرسند گردى (۵) أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى ﴿۶﴾ مگر نه تو را یتیم یافت پس پناه داد (۶) وَوَجَدَکَ ضَالًّا فَهَدَى ﴿۷﴾ و تو را سرگشته یافت پس هدایت کرد (۷) وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى ﴿۸﴾ و تو را تنگدست‏ یافت و بى ‏نیاز گردانید (۸) فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿۹﴾ و اما [تو نیز به پاس نعمت ما] یتیم را میازار (۹) وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿۱۰﴾ و گدا را مران (۱۰)

دعای آشتی زن و شوهر:

دعایی که قرار است میان شما و همسرتان آشتی و صلح و محبت را بوجود اورد و دوباره به زندگی پر محبت و شیرین خود برای ادامه ی روزهای خوب برگردید مربوط به سوره ی نساء می باشد.

در کتاب مجمع البیان و تفسیر نمونه از پیامبر گرامی اسلام نقل به میان آده است که سوره ی نساء را همرسران برای افزایش محبت و همچنین برای برقرای آشتی میان خود بخوانند که اثرش را به زودی خواهند دید.

همچنین خواندن آیه ۲۶ سوره آل عمران و کمک گرفتن از خدای متعال نیز برای جلب محبت همسران به نقال از امام صادق (ع) توصیه شده است.

از امام صادق علیه السلام نیز نقل شده است و از طریق منقدان و مفسران اینگونه به ما رسیده است که :

آیه ی ۲۶ از سوره ی آل عمران را بخوانید و کمک بگیرید از خداوند یکتا برای جلب و جذب محبت همسران خود، تا مهر و محبت برای همیشه در بین شما پایدار و ماندگار باشد.

آیه ی ۲۶ سوره آل عمران عبارت است از :

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِک الْمُلْک تُؤْتِی الْمُلْک مَنْ تَشَاءُ وَتَنْزِعُ الْمُلْک مِمَّنْ تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ ۖ بِیدِک الْخَیرُ ۖ إِنَّک عَلَیٰ کلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ

ترجمه آیه:

بگو (ای پیغمبر): بار خدایا، ای پادشاه ملک هستی، تو هر که را خواهی ملک و سلطنت بخشی و از هر که خواهی ملک و سلطنت بازگیری، و هر که را خواهی عزت دهی و هر که را خواهی خوار گردانی، هر خیر و نیکویی به دست توست و تنها تو بر هر چیز توانایی.

دعای سریع الاجابه مهر و محبت میان همسران:

آیات زیر دعای مهر و محبت بین زن و شوهر را خیلی سریع اجابت می کند و موجب آرامش و دوستی میان انها می شود. لازم است تا بعد از نماز صبح ده بار آیات زیر را بخوانند و از خداوند متعال خواستار رفع سردی و قهر بین خود و همسرشان شوند . این دعا و دستور بسیار نافع و مجرب می باشد.

«یحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَ الَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ» (آیه ۱۶۵ سوره بقره)

«قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ» (آیه ۳۱ سوره آل عمران)

«إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِی لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ حَنِیفًا وَ مَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِینَ» آیه ۷۹ سوره انعام)

«وَ أَلَّفَ بَینَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَینَ قُلُوبِهِمْ وَ لَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَینَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ» (آیه ۶۳ سوره انفال)

«وَ قَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیوْمَ لَدَینَا مَکِینٌ أَمِینٌ» (ایه ۵۴ سوره یوسف)

«وَ أَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِّنِّی وَ لِتُصْنَعَ عَلَی عَیْنِی» (آیه ۳۹ سوره طه)

«إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا» (آیه ۱۰۳ سوره آل عمران)

«اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاهٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَهٍ الزُّجَاجَهُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّی یوقَدُ مِن شَجَرَهٍ مُّبَارَکَهٍ زَیتُونَهٍ لَّا شَرْقِیهٍ وَلَا غَرْبِیهٍ یکَادُ زَیتُهَا یضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَیٰ نُورٍ یهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یشَاءُ وَیضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیءٍ عَلِیمٌ» (آیه ۳ سوره نور)

همچنین گفتن ذکر یا عزیز یا حمید یا مجید یا فعال لما یرید ، به تعداد ۷ مرتبه دلهای همسران را نسبت به یکدیگر نرم کرده و موهبت محبت در دلهایتان جایگزین سردی ها می شود.

سخن آخر :

اگر بین شما و همسرتان قهری پیش آمده و موجب کدورت و سردی شده است و احساس می کنید همسرتان محبت شما را در دلش نخواهد داشت و یا می خواهید همسرتان را بیشتر از پیش عاشق تر کنید و بجز شما محبت هیچ همسری را در دل نداشته باشد با سید دعا نویس سید کاضمی استاد اهل عرفان، با شماره تماس ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲  تماس بگیرید.

برگرفته از سایت ملکوت786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *