خانه / دسته‌بندی نشده / نحوه ختم آیه بسم الله الرحمن الرحیم جهت طلب حاجت

نحوه ختم آیه بسم الله الرحمن الرحیم جهت طلب حاجت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نحوه ختم آیه بسم الله الرحمن الرحیم جهت طلب حاجت پرداخته ایم. برای طلب حاجت و خواسته و رواشدن حاجات ختم مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

نحوه ختم آیه بسم الله الرحمن الرحیم جهت طلب حاجت,ختم بسم الله برای حاجت,روش و نحوه ختم بسم الله الرحمن الرحیم,ختم سریع الاجابه آیه بسم الله,ختم برآورده شدن حاجت و خواسته,ختم‌مجرب جهت طلب خواسته،ختم برای حاجت روایی

نحوه ختم آیه بسم الله الرحمن الرحیم جهت طلب حاجت

ختم آیه مبارکه بسم الله الرحمن الرحیم :

 برای هر مطلب در یک مجلس “هفتصد و هشتاد و شش” بار این آیه را بخواند بعد از اتمام “همین عدد صلوات” بفرستد مجرب است و در بعضی نسخ دیده شده که “یکصد و سی و دو مرتبه صلوات” بفرستد. ایضاً جهت هر مهمی “دوازده هزار” بار بخواند و “دو رکعت نماز حاجت” به نیت نماز حاجت بگذارد و “بعد از حمد هر سوره را که خواسته باشد” بخواند به زودی کفایت خواهد شد.

از بزرگان و مشایخ منقول است :

هر که بلیه ای گرفتار شود و راه نجات بر او مسدود گردد بعد از هر نماز “نوزده” مرتبه بگوید “نجاه منک یا سید الکریم نجنا و خلصنا بحق بسم الله الرحمن الرحیم” و اگر در یک مجلس این کلمات را “هفتصد و هشتاد و شش” بار بخواند اکمل و اتم خواهد بود بجهت خلاصی از دست ظالم وحصول مهمات در خلوت “هفتاد و سه مرتبه” رو به قبله با طهارت بخواند و بعد از اتمام “سه مرتبه صلوات” بفرستد و از خدا بخواهد حاجت خود را که انشاء الله تعالی برآورده است.

به جهت هلاک کردن ظالم “هزار بار بسم الله” و “هزار بار الحمدالله” و “هزار بار لا اله الا الله محمد رسول الله” و “هزار بار صلوات” بفرستد دفع آن ظالم شود. و البته مخدول(خوار گردد) و “مداومت” به این آیه موجب “وسعت روزی و صفای باطن” است

همچنین از ختوم مجربه قرآنی بجهت قضاء حاجات و علو درجات و هلاک اهل ظلم و فساد این هفت سوره را در ایام هفته به این ترتیب بخواند هر یک را هر روز “چهارده مرتبه” بدون کم و زیاد. “شنبه انا فتحنا“، “یکشنبه یاسین“، “دوشنبه اذا وقعه“، “سه شنبه الرحمن“، “چهارشنبه قل اوحی” ، “پنج شنبه تبارک الذی بیده الملک“، “جمعه الم سجده” ان شاء الله تعالی که مطلب برآورده می شود.

منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *