خانه / دسته‌بندی نشده / نحوه ختم سوره طه جهت افزایش رزق و‌ روزی و مال

نحوه ختم سوره طه جهت افزایش رزق و‌ روزی و مال

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نحوه ختم سوره طه جهت افزایش رزق و‌ روزی و مال پرداخته ایم. برای افزلیش برکت و مال و ثروت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نحوه ختم سوره طه جهت افزایش رزق و‌ روزی و مال ,ختم برای گشایش رزق و روزی,ختم سوره برای افزایش روزی,ختم سریع الاجابه افزایش روزی,ذکر و دعای افزایش رزق و روزی,سوره قرآنی برای وسعت روزی

نحوه ختم سوره طه جهت افزایش رزق و‌ روزی و مال 

هر که بخواهد روزی بر او فراخ شود و نداند که روزی از جایی که گمان ندارد بر وی رسد نزدیک طلوع فجر صادق یک مرتبه این سوره را تلاوت نماید روزی تازه در آن روز بر وی کرامت شود و دلها از برای او نرم گردد و بر دشمنان غالب آید .

در فضيلت اين سوره از پيامبر اكرم (ص) نقل شده:

«به كسي كه سوره طه را قرائت كند، در روز قيامت ثواب همه مهاجران و انصار اعطا مي شود».

همچنين از ايشان روايت شده كه فرمودند:

«خداوند تعالي دو هزار سال پيش از آفرينش حضرت آدم (ع)، سوره «يس و طه» را قرائت فرمود، هنگامي كه فرشتگان الهي آن را شنيدند گفتند: خوشا به حال امتي كه اين سوره ها بر آنها نازل شده است و خوشا به حال كساني كه اين سوره ها را درون خود جاي داده اند و خوشا به حال كساني كه زبانشان به تلاوت آيات سوره ها مترنم است.

از اسحق بن عمار روايت شده كه حضرت صادق (ع) فرمودند:

«خواندن سوره طه را ترک نكنيد زيرا خداوند آن را دوست مي دارد و هركس آن را بخواند او را نيز دوست خواهد داشت و هر كه بخواندن آن مداومت كند خداوند در روز قيامت نامه عملش را به دست راست او دهد و از كردار او در اسلام حساب سخت نكشد و آنقدر به او پاداش عطا فرمايد تا خشنود گردد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *