خانه / دسته‌بندی نشده / نحوه ختم سوره مبارکه الرحمن برای رواشدن حاجات و آرزوها

نحوه ختم سوره مبارکه الرحمن برای رواشدن حاجات و آرزوها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نحوه ختم سوره مبارکه الرحمن برای رواشدن حاجات و آرزوها پرداخته ایم. برای طلب حاجت و گرفتن تمام حاجات ختم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نحوه ختم سوره مبارکه الرحمن برای رواشدن حاجات و آرزوها,ختم سوره الرحمن برای حاجت,چگونگی ختم سوره الرحمن برای گرفتن حاجت,ختم سریع الاجابه سوره الرحمن,خواص و فوائد سوره الرحمن برای حاجت,ذکر و دعای طلب حاجت فوری

نحوه ختم سوره مبارکه الرحمن برای رواشدن حاجات و آرزوها

یکی این که نقل کرده‌اند به جهت استجابت دعا هفت سوره را در ایام هفته هر کدام را روزی چهارده مرتبه بدون کم و زیاد بخوانید:

شنبه سوره «فتح»، یکشنبه سوره «یس»، دوشنبه «واقعه»، سه‌شنبه «الرحمن»، چهارشنبه «جنّ»، پنجشنبه «ملک» و جمعه «سجده»; دوم این که: هنگام ختم سوره الرحمن، وقتی به آیات (فبایّ آلاء ربّکما تکذّبان) رسیدید، به دنبال آن بگویید:

لا بِشَیْء مِنْ آلائِکَ رَبِّ اُکَذِّبْ.

1. سعی کنید معنای آیات (حداقل به مقدار ترجمه) را یاد بگیرید و موقع خواندن، به مفاهیم آیات توجّه داشته باشید و در آن‌ها بیندیشید. خداوند در آیه 29 سوره «ص» می‌فرماید: «این کتابی مبارک است که آن را به سوی تو نازل کرده‌ایم تا درباره آیات آن بیندیشند و خردمندان پند گیرند.»

2. سعی کنید قرآن را موقعی بخوانید که آرامش فکری داشته باشید; مانند: اول صبح و آخر شب (قبل از خواب).

3. سعی کنید با صدا (جَهر) قرآن بخوانید زیرا که پیامبر و امامان معصوم (ع) این‌گونه قرآن می‌خواندند و نه تنها روحشان مجذوب تلاوت خودشان می‌شد که رهگذران را نیز مجذوب می‌کرد.

از آیه شریفه قرآن نیز این نکته استفاده می‌شود:

(وَإِذَا قُرِئَ الْقُرْءَانُ فَاسْتَمِعُواْ لَهُ وَأَنصِتُواْ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ)

هر گاه قرآن خوانده شود ساکت شوید و به قرائت آن گوش فرا دهید; امید است مورد رحمت الهی قرار گیرید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *